Yüksük çorbasıyla mantı çorbasının arasında kaldım. Benim için ikisi de aynı gibiler. İki tarif arasında kaldım sizce hangi tarif daha lezzetli olur hangisini yapmalıyım?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Yüksük çorbası ile mantı arasındaki en temel fark boyut ve nohut detayıdır. Yüksek çorbasının mantıları genelde küçük olur ve nohutta olur içinde. Niğde yöresine ait olan mantı çorbası bir tık daha büyük oluyor.
Birisi mantı diğeri yüksük çorbasıdır
Çok yardımcı oldun, çok sağol ya.👏👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Ben A’yı seçtim. Ama farklı bir önerim olacak.
Tereyağı çok çabuk yandığı için bence tereyağı yerine ayçiçek ve zeytinyağını karıştırıp kullanın. Üstüne 3 diş sarımsak ezin. Birer tatlı kaşığı biber ve domates salçası ekleyip kavurun.
Üstüne et suyu, nohut ve mantıları ekleyip pişirin. Kuru naneyle servis edin.✌️
Ben olsam yüksük çorbasını böyle yaparım. 🤷♂️
Görüşünüz için teşekkür ederim. En kısa sürede deneyeceğim. 😊