Bunu sanal marketten aldim 3 gün önce bugün de kırıp yiyecektim, içi sararmış, birde biraz yedim leziz bı tadı yoktu. Bozuk mu anlamadım, tadı nasıl oluyor bu meletin, leziz bı tat gelmedi ağzıma, çiğ patetes gibi? Cope mi atayım bunu şimdi?
Coco Starin şekersiz , cikolatasiz halı. Dediğin gibi oluyor zaten değişik bir koku yoksa endişe etmene gerek yok. Belirgin bı tadı yok çünkü sade yalin bir tadı var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tadı olmaz 😄 şekere bulayıp yemen daha mantıklı. Kuru yağlı boş bir tadı olur.
İçi biraz sarı ama sence neden
Hemen hemen sarıya dönük bir rengi oluyor buralarda satılanların. Taze kavun renginde. Hindistan cevizi kolay kolay bozulmaz.
Himm tamam içim rahatladı keseyim de yiyebilirsem yiyeyim bari
Yok reis şekersiz yeme aşırı lezzetsiz
Tamam bende ondan tereddüt ettim evde yeme aliskanligim yok şimdi salgindan dolayı herşeyi aldık 😅 pudinge atıp yiyim en iyisi
Oo o güzel olur
Eyv saol
gayet normal. zaten öyle ahım şahım bir tadı olmaz.
Bunun için mi aldım 😭 coco star hayal etmiştim alırken
coco starda tadlandırıcı var süt tozu var :D
Pudingin içine atsam olur mu bunu
24 saat içinde yedin yedn yemedin kazık gibi olur :D
Tek basima nasıl yiyim bı ananasi 4 günde bitirebildim😭😭
o zaman poşete sıkı sıkı bağla buzdolaba koy hava almasın
Tamam saol sormasam on lira çöpe gidecekti az kalsın
tadi degisik olur onun. hindistan cevizli cikolata yediysen, onun tatsiz halini hayal et. tarif ettigine bakilirsa bence bozulmamis
Coco star yedim ama bu onun gibi değil
Coco Starin şekersiz , cikolatasiz halı. Dediğin gibi oluyor zaten değişik bir koku yoksa endişe etmene gerek yok. Belirgin bı tadı yok çünkü sade yalin bir tadı var.
Yedikçe güzelleşiyor gobel
😊😊
🥺🥺😊
hindistan cevizi böyle oluyor zaten :d
İçi sarı ama biraz
normal normal
Tamam. abi
Bence biraz bozulmaya donmus
Aynen içi biraz sariydi ama hapur hupur yuttum. Bı daha almam zaten. Heves ettik aldık.
Tatsız tuzsuz bişeyy😃
Sende öylesin 😅
💩💩
Bebebebebebe
Kötü kokuyorsa bozulmuştur.
Tamam
Anlamam