Genellikle insanlar sabah uyandığı zaman hemen bir çay olsa da içsem diye düşünürken bazı kişiler de kahvesiz asla güne başlamam der. Peki siz hangisini tercih ediyorsunuz?
İkiside değil ben çay sevmem ama kahvede ağır geliyor bana süt seviyorum ya da portakal suyu. Mecburiyetten herkes içiyor diye ılık bir çay içiyorum sonra herkes benle alay ediyor cocukmusun sen diye.
Sabah uyandığım zaman önce mide ilacım sonra kahvaltıda bir bardak laktozsuz süt. Sonra bir fincan filtre sade kahve tercih ederim. Çay içmem. Nadiren tercih ederim. Onuda şekersiz sadece kupama dem doldururum. Tomurcuk ile demlerim. Ama genelde sabah tercihim filtre kahve olur.