Karantina senin iştahını arttırdı mı kscan? Canan Karatay, evde de maskeyi takın belki hiç boş durmayan ağzınıza çare olur. Yoksa karantinada herkes hamur leğeni gibi olacak Diyor ya sen ne diyorsun? #Bendeakrebim
Evde de maske tak yoksa çok yemekten hamur leğeni olursun! diyen Karatay sence haklı mı?
Canan hoca bu konuda çok haklı. İdeal kilo harekete ve besin alımına bağlıdır. şu an birçok insan sanıyorum ki evinde. Bu nedenle hareketi kısıtlı ve psikolojik olarak kendisini yemeğe verirse çok kısa zamanda çok fazla zararlı kilo alır. Bunun için de hareketli yaşam varken hareketsiz bir yaşama gecilmise - yani bu dönemde - kilo almamak için insan yediğine ve ogunlerine çok dikkat etmeli. Örneğin hareketsiz bir donemdeyseniz karbonhidrat alımına mesela buğday unundan yapılmış herşeye, sekerlere vs dikkat edilmeli. Yağ alımında ise margarin kullanımı asla. Çünkü bu vücut margarindeki H ile doyurulmus yağı tanımaz ve vücutta birikir zararlı bir kiloya dönüşür. Vs vs vs...
Selam, gerçekten çok haklı şu günlerde herkes kilo almaya başladı. Bunun sebebi san ki önceden sürkeli geziyordukda simdi eve tıkıldık psikolojisi ondan kendimizi yemeğe vuruyoruz, ben Canan hocanın dediği gibi besleniyorum tuz falan yemiyorum pek kilo almadim karantina gunlerinde.