Hayır hayır, efenim ben bu kıyaslamayı doğru bulmuyorum. :D Çünkü iki aşık olduğum mutfağı kıyaslamışsın. Gerçekten çok kararsız kaldım. Bilemiyorum. Ben ikisi de diyorum
İki şehride yemeklerinide iyi taniyorum adanada daha iyi bu konuda antepde sulu yemekler falan bana göre değil ama nohut dürümü ve patlican kebabi baklavaya söz söylenemez jdjd
Gerçekten ikisi tartışılmaz adana kebabını çok seviyorum fakat Gaziantep mutfağı yemekleri bambaşka yuvarlama yemeği patlıcan yemeği olsun Gaziantep diyorum ben