Küçük şeyler sevilir mi? Her küçük şey yenir mi?

Küçük şeyler sevilir mi? Her küçük şey yenir mi?
Her şeyin küçüğünü severiz ama büyüğünü tercih ederiz. İnsanoğlunun böyle olduğu düşünülünce neden böyle düşünürüz ki?
Kocaman bir biftek mi, inceden lezzetli bir şiş mi?
Siz hangisini severek yersiniz?
Ben et severim her türlüsü mükemmel bence.
küçük şeylerde sevimli gelir, ama güven veren şeylerin de iri olduğunu da unutmayalım.
Yemekte tabak minik ise gözümüz doymayabiliyor hani :)
#tanrıçanınkızı
Küçük şeyler sevilir mi? Her küçük şey yenir mi?
Cevapla