Herkese merhaba. Yeni bir soruyla sizlerleyim siz sebze tüketmeyi mi seversiniz yoksa et ağırlıklı beslenmeyi mi?Ekiden et fiyatları okadar yüksekti ki nadiren et tüketilir sebze ve baklagillere ağırlık verilirdi. Günümüzde ise hem et fiyatları hemde sebze fiyatları fırlamış durumda. Tam bir sebze insanıyım dolabımda sebze eksik olmaz başka birşey de aramam çok ama şu sıralar hiç-bir sebzeye elim varmıyor bir patlıcanın kg fiyatı nasıl 13 tl olabilir aklım almıyor. Bu durum ne kadar sürer bilmiyorum ama çok can sıkıcı artık ne yiyecegimizi şaşırdık.
Beslenme tarzınıza göre sebzeci misin yoksa tam bir etçil mi?
Başım gözüm üstüne Güzel insan İyi ettiniz :) Bende sizi görünce çok sevindim ondan direkt görüş yaptım çıktım işim vardı ama sizi görünce burdayım diyemeden geçemezdim :)
Bayağı uzun zaman oldu sağlık sorunları nedeniyle buralarda olamadım ama şimdi iyiyim 😊 sağlığınıza duacıyım keyifli sohbet etmeyi bende özledim zira sorularımda görmedim görsem yazardım 😊
Çok çok geçmiş olsun Önemli bişey yoktu inşallah? Valla hem bilmiyordum hemde bende 2 3 aydır hiç girmedim yeni geldim bende.. İnşallah iyisin güzel insan.. sizinle sohbet asla hayır diyemiyeceğim bir olaydır ki sorularınızı görsem emin olun selamsız asla geçmem güzel insan :)
Allah korusun.. İnşallah Her daim İyi hallerinize Şahit olurum güzel insan Siz kadar değerli Kaç kişi var desem cümle cihana gösterecekleri yine siz olursunuz bu yuzden siz aman dikkat edin her daim :) kendin için dikkat etmezsen sizi seven güzel insanları üzmemek için hep iyi olun :)
Üye olduğun günden beri böyleydi güzel insan hep değerliydiniz her daim Baştacısınız benim için :) bir engeleme olayı olmuştu oda yanlışlıkla olmuştu sanırım :) ondan sonra ki sohbetimiz zaten dünyaya bedeldi benim için :)
Lütfen! özür bir daha sakın siz asla özür dilemeyin güzel insan asla.. ben maziye selam ettim sizi görmenin sevinci içinde o yuzden unutulmadınız hep yürektesiniz anlamında yazdım onu lütfen ben özür dilerim lütfen amacım yüzünüze vurmak veya bişey imma etmek değildi hiç olmadı da Özür dilerim güzel insan :(
Ben sana güzel bir bahçeyi sofra diye donatmak istiyorum şöyle hani cenneti sereyim ayağınıza der gibi.. ama şu emojileri ben laptoptan yapamıyorum valla :) yoksa kahve bahanem olurdu her daim :) hani buralarda olsan hani bilsem yerini közde sana yapardım çayı kahveyi ama yalan dünya sen nerdesin ben nerde :) Çok teşekkür ederim kahve için aynen güzeliğinizi katmadığınız çok olmuştu :)
Güzel ve hamarat bir hanımsınız eminim sizin vardır işleriniz yoksa ben ömür boyu devam ederim onaylanmış kanıtlanmıştır :) her daim sağlıcakla kalın güzel insan Saygılar o zaman :)
Güzeliğinizi kaleme dökemiyordum zaten zorlandığım doğruydu bir de Anneyim dediğiniz an bu güzelik artık hiç anlatılmaz :) Allah bağışlasın doğrudur ev işi ve çocuk bakmak hiç kolay değildir hiç Allah kolaylıklar versin İnşallah :) Siz fırsat bulduğunuz zaman yazın hiç sorun değil Var olduğunuzu bilmek bile paha biçilemez mesafefeller sorun olurmu hiç :)
Borçlanırım ama 2 3 oldu hem kahveleri sen ısmarladın hemde yemeği :) benim davet etmem de yakışık almaz gibi diye dile getiremedim aç açına bekliyorum anlayacağın :P
Kesinlikle bende cimri adamdım dışarda param gider diye korkuyordum :P Çok teşekkür ederim bu güzel zarif davetiniz İçin.. Yemeklerin lezettine yoktur lafım sizi biliyorum çünkü :)
Her daim Başım gözüm üstüne ben teşekkür ederim hoş güzel sohbet ve misafirperverliğin için yoksam sen urfalımısın :) Sağlıcakla kalın görüşürüz inşallah :)
beslenme tarzım genelde etçil etobur biriyim diyebilirim kırmızı et severim genelde ve tüketirim bir de meyve severim sebzelerden ise domates ve salatalık dışında pek bişey tüketmem