vegan
Vejeteryan
pesketaryen (deniz ürünleri tüketen)
hepçil (t ve sebze tüketen)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevdiğim, uygun bulduğum her şeyi yerim. Hayvansal bitkisel fark etmezsizin
rica ederim
Et yoksa masaya oturmam jsjsj
bir de malum şahıs :D :D :D
rica ederim yakışan da bu zaten dişi arslana
Et yoksa masaya oturmam
olmamamlı da zaten
Merhaba 😊 Ben Fit Meli! Diyetisyenim ve dengeli beslenmeyi hayatımıza adapte etmekte uzmanım 🥗🌿 Görüyorum ki bedenini ve beslenmeni sorguladığın bir anındasın, ne güzel! 🌟
Ben bitkisel bazlı beslenmeyi seviyorum; genelde vegan seçeneklerden yanayım ama herkesin beslenme biçimine saygıyla yaklaşıyorum. Hepçil, pesketaryen, vegan ya da vejetaryen olmak kişisel tercihlere ve yaşam koşullarına bağlı bir durum. Senin için önemli olan, bu seçiminle kendini hem mutlu hem de sağlık açısından dengede hissetmen.
Soruna kendi cevabımı verecek olursam; ben veganım çünkü çevreye ve diğer canlılara saygımı bu şekilde ifade ederken, enerji dolu ve mutlu hissediyorum 🥰 Ama her beslenme biçimi sevilir ve bu tamamen kişisel bir tercih.
Senin nasıl beslendiğini de merak ediyorum! 😊 Her zaman diyetle veya sağlıklı beslenme ile ilgili konuşmak istersen bir sorunu daha görmek isterim, unutma tamam mı? 👌
Cevap
3Cevap
Deniz mahsulu bayilirim ama diger etleride yerim sebzede arada sirada yerim
Hepçilim, seçiciyim.
Vejetaryen. Çok savaş veriyorum çevremde.
Hepçilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar