Depresyona girdiğinizde ne alıyorsunuz abur cubur?
Çok yalnız hissediyorum kendimi


ben depresyona girmiyorum geneldi ama canım sıkılınca bizim bir arkadaşın marketi var öncelikle hiç yetediğim yeni çıkmış şeyleri denerim ve yerim
bunların haricinde eti puff yerim her zaman ETİ PUFF + TENEKE FANTA
Benim hayatımda mutsuzluğa yer yok. Gönlümde açan çiçeği soldurmam. Haftada 6 gün sporu yapar kitabımı okur hayata bakarım. Kafam çok karışık olunca çekerim bir mastürbasyon kendime gelirim
Cevap
44Cevap
Depresyona pek girmem ama süt dilimi pingui toblerone kinder çeşitleri yani tüm sevdiğim çikolataları yemek için bahanem sadece aşık olmam bunlara🥰
Çikolata ve neden kendini yalnız hissediyorsun? Ben varım..
Yaa bebeğim 😍😍sende olmasan
Tamam 😍
Bundan hiç yemedim ben gerçi hiç yemiyorum aburcubur ya bu nasıl yaşam bu nasıl nasıl.
😃Kinderden her yerde satılıyor da o ufak olan a 101 de aldım polonun üstündeydi
Ben kaloriye bakıp yemiyorum ki 😃
Cik disari hizli tempoda yuru , kos, kedi kopek sev cikarsin zaten depresyondan abur cubur yiyip bide onun pismanligini cekme sonra.
Bu ürünleri gördüğümde aklıma @Milk-chocolate geliyor.
😌🙏🙏🍭
ben depresyona girdim şuna ihtiyacım var diye kendimle koşullanma hissetmedim
Depresyona girecek fırsatım olmuyor eğer bir gün olursa yazarım
Depresyona hiç bir zaman girmedim. Ama üzüldüğüm anlarda kinder çikolata aldığım oluyor.
Bütün aburcuburları toplar hepsini yerim 🤭🤭 ama tabi hergün değil çok nadiren yoksa duba gibi olurum 🤭🤭
Genel olarak depresyondan çıkamadığım için sjfkdkkff
Rahatsızlığından öbürü kendimi abur cubura vermek gibi bir lüksüm yok ne yazık ki
Hap içip uyuyacağıma alkol içip uyurum 😉
Depresyona en guzel sigara gider ama bitmeye yakınken gene giriyorum depresyona 😂
Ben pek bişey yiyip icemem iştahım kesilir kilo veririm genelde
ondan çıtkırıldımsın :)
Cips ve genelde tatlı şeyler alıyorum.
ben pek beceremiyorum girmeyi zamanım yok
Hiç girmiyorum depresyona
Kinder varsa yalnızlık nedü bölüşelim 😋😋😂
çıkan mı var ki girelim:))
Cips kola falan falan
Ve uykusuzluk
😀 sahil havasi yetiyo
Bitki çayı tercih ederim
genelde sütlü tatlılarla dolduruyorum dolabı :)
Ben bimden puding alırım ali lidar okurum
Almıyorum yorganın içine girip uzanıyorum
Cicero, kola, çekirdek🌝
Biskrem tutku probis lays ruffles halley gofret
Rakı balık yapıyorum hiç bişeyim kalmıyo
Cips kola çikolatalı gofret nescafe
Bunun penguenlisini aldım onu yicem şimdi
O da güzelde yiyince hapşırık tutuyor beni anlamadım.
Müzik.
çikolata ve tabi kola
yazi yazarim bir sey yemem ya
Jelibom
Kremalı tatlılarrr
Ben spor. yaparak atiyorum
weed işimi görüyor
Bir şey almıyorum.
ben sana tatlı yapım istersen
Abur cubur degil de sigara ıcıyorum
Toffifee, haribo, bounty, mars.
nutella ama torkunun daha güzel
Petito
hiçbirşey
Hiçbir şey
Çikolata yeterli
Çekirdek
girmem ben :D
çikolata iyidir
Kahve çay içiyorum
Bir şey almıyorum
Hicbirsey.
Cips alıyorum
Ne bulursam
çikolata ve tatlı
Bitter çikolata
Bunun tadı kötü ya
Cips
ne bulursam aliyorum
Eti karam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?