Ya bir kaç gündür cipsi aşeriyorum. Nedendir bilinmez, kuru dal kemiren keçi gibi sürekli cipsi kemiriyorum, midem bulana bulana kemiriyorum. Çok ilginç. bazen kendime anlam veremiyorum. Ben yaş pastayı çok severim bir de jelibonu aslında. Ama bence abur cubur abur cuburdur. Nişanlarda lokumu arasına koyduğumuz bisküvi gibisi yoktur açken. Bir de yanına süt dolduracaksın... Ohhh... Ya da sağlıklı atıştırmalık dedikleri ve çocuklar için olan ama büyüklerin de yediği şeyler... harbiden hoşuma gidiyor. Bak işte canım yine doritos çekti, hem de yanına da yoğurt sosu yapılmış olan doristoslardan...
Her turlu biskuvi ama ozellikle sade olanlari. Finger ve petibor gibi. Bir oturusta bir paket yiyorum 🤣🤣🤣 O yuzden pek almamaya calisiyorum. Abur cubur degil ama ev kurabiyesi de cok severim, portakal kabuklu findikli olan anne kurabiyesi.
En İyi Cevaplar