Hayatınızı hangi yemeğe ya da yiyeceklere benzetirsiniz?



olurdu sanırım, yaşamımda ki insanlar o kadar karmaşık ruh halim o kadar dengesiz ki her türden yaşanmışlıklara rastladım. Türlü yemeğinde de ne ararsan var 😀
Teşekkür ederim 😊
Hayatımı daha çok Akdeniz mutfağı Ege mutfağına benzetiyorum. Sebze, zeytinyağı ve tabii ki balık.
Benden iyi sarma olur😂sarar kendim yerim😃
Bol Acılı Adana...
Cevap
72Cevap
Bilemedim ki şimdi 😂.
Kız ne olabilirim ki ben acaba?
ben kıyma..
dertler bulgur
benden de ancak içli köfte olurdu 😀
Arabaşı çorbasının yanında servis edilen hamur. Bütün hayatımı yaşam enerjimi o hamur gibi emcüklüyolar
Kendim tasarladım başta. Çikolatalı kek düşün. Her çiğnemede farklı hoş güzel bir tat geliyor.
😅vayy canınaaaa çok iddalı😂
Kiymali ama icinde beselye ve mosorlı ve havuçlu makarna olsun ☺️ Karışık ve güzel
Pastarami olurdum. Zorlu bir pişmeden sonra krallara layık bir tat verirdim.
Aşure gibi içinde her şey olan bir yemek var mı yav? 😄
Her şeyin zoruna kaçan bir insan olaraktan içliköfte olurdu herhalde.
acılı kebap olurduym heralde icecektede az şekerli türk kahvesi :))
Vallahi ben hayvan yemeyi sevdiğim için muhtemelen hayvan yemekleri Hayat tarzım olurdu 😂😂
Acı biber reçeli olurdu
Türlü ama daha önce yenmemiş şekilde içinde yok yok.:))
İyi dövülmüş jülyen doğranmış hafif haşlanmış bir fajita
Köfte porsiyon iyi olur ;)
İskender. Bir buçuk. Aynen öyleyim bol tereyağlı bol et pilav yoğurt ve soslu bir hayatım var 😂
Lahmacuna sarılı cig kofteli adana dürüm olurdu sanırım
karnıbahar yemeği tatsız tuzsuz 😲
Bu resimdeki makarnanin adi neydi ya t harfi ile basliyodu
Benim yaşam tarzım
Sadece bir yemekle değerlendirilemez
Köfte bu konuyu bilemem ama yemek deyince aklima gelen ilk sey
Hafif köz ateşinde cızır cızır pişen kuzu şiş olurdu :-)
Mavi yengeç olurdu hep yan yan gidiyorum ilerleme yok😅😅
Çikolata herkesi mutlu edebilirim ama fazlam zarar.
En zahmetli yemekler olurdu herhalde
Kıymalı kebap. sevende var sevmeyende :)
Corba olurdu
pırasa, hiç lezzetli değil.
Mantı ya da sarma
Bol acılı çiğköfte ya da lahmacun
Surf and turf gibi karmakarışık😁
Mercimek? Karmankarışık bir çorba 🤣🤣
Yorumları görüp açılan tek ben miyim?
Mantı üstü Kuru fasulye, çok karmaşık..
Zeytinyağlı yaprak sarma
Kırmızı biber kadar acııı😂😂
Kaşarlı pide. Karnıyarık 😍
Kaşarlı sucuklu ranch soslu hamsi pilav
Makarna her türlü şey var jsjs
Antrikot.
Marine edilmiş, terbiyelenmiş...
Brokoli. Sadece tadımdan anlayanlar sevsin beni
Kürdan kebabı..
Altın başlı Çin ördeği😂😂😂
Benimki türlü olurdu kesin. Ne arasan var. 😂😂😂
soya soslu kızarmış tavuklu noodle.
Bonfileli kremalı makarna 😍 Mmm.. ❤❤❤
Öyle karman çorban bir yemek yok piyasada
Patatesle yapılan hersey
Türlü kimi sever kimi sevmez
kuru fasulye olurdu sanirim
Çorba. Çünkü hayatım karma karışık.
İyi pişmiş kuzu pirzola 😃
Pizza olurdum kesin 😄
Vodkalı mısır gevreği nesquik
Haşlanmış sebzeler ve yanında köfte
Zeytin yağlı yaprak sarması 😍
Yasam tarzim yememek😉
karışık ızgara..
herşeyden biraz..
Türlü .
Her halt var çünkü
Ben yemek değilim fakat yiyenim çok dermişim sdvxc
Cikolata yemek sayiliyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar