
Ben salatasız sofraya oturmam.
İlla bir yeşillik olacak masamda...

Salatanın kolay hazırlanması sonsuz çeşitlilikte zevk ve tat kombinasyonlarına açık olması ve kişinin kendi damak zevkine uyma esnekliğine sahip olması onun ilk akla gelen özellikleridir. Kolaylık ve lezzetin yanında salatanın sağlığımıza da faydaları vardır.
Salata kalp hastalığı hemoroit şeker hastalığı divertikül iritabl kolon sendromu kolorektal kanser gibi birçok hastalığa karşı korunmada önemli olan bol lifli beslenmeye yardımcı olur. Taze sebzelerden zengin salatalar güçlü doğal antioksidan kaynaklarıdır. Antioksidanlar vücudumuzu serbest radikal adı verilen zararlı moleküllerden koruyan maddelerdir😊
Yemeklerin yanında salata tüketmek elbette faydalır. Fakat bu salatanın içine fazla yağ ve tuz atmamak şartı ile🙏 Yemeklerin yanında salata tüketmek hazmı kolaylaştırır ve gereğinden fazla yemek yenilmesini de önlediği için tokluk hissi verir. Ben özellikle havuç salatası tercih ediyorum. İçine biraz ceviz ekliyorum. Yarım tatlı kaşığı zeytinyağı ve üzerine yoğurt koyuyorum. Denemeni tavsiye ederim. Güzel bir et ya da tavuk yemeğinin bile yanına çok yakışıyor.
Sadece havuç yiyeceksem eğer havuç tarator daha güzel oluyor canım 😘
İçine istersen sen marul domateste doğra havuç salatasını zenginleştirebilirsin🙏 Ama ben sadece havuç rendeliyorum 😇
Aynen canım 😘
Aaaa teşekkür ediyorum kuzum😇🙏
Rica ederim canım 😘
eskıden pek aram yoktu salata ıle ama ozellıkle bırkac senedır aramız cok sıkı fıkı.. mutlaka bı sebze koymak ısterım ne yıyorsam yanına.. bu kımı zaman guzel bır mökkem salatada olabılır bazen sadece salatalık ve domates.. hatta bazen sadece maydanoz ve dereotu.. ama dedıgınız gıbı yesıllık şart.. olmazsa olmaz.. ayrıca ıcerıgınde bulunana zeytınyagı ve lımonda saglık için şart
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim efendim 😀
Salata önemli tabi
bu sıralar ton balıklı salata çok yemeye başladım :)) baya lezzetli oluyor.
Cevap
10Cevap
Sebzelerde, marul kıvırcık vs gibi..
Bu ürünler yüksek lif kaynağıdır, sindirimi kırmızı ete göre daha zordur. Et ile beraber yenirse sindirim daha sağlıklı olur.
Faydasını bilmem de ben yiyorum. Çok da güzel oluyor.
4 temel besin grubundan biri olduğu için tamamlamış oluyorsun.
Sindirimi kolaylaştırır
Yemeği hafiflestirir
Öğünü dengeler
Yahu daha ne yapsın.
Ben eksi diye yiyorum🙄😂
Mide hazmını kolaylaştırır
Baş pınar salatasını tek geçerim
Cıks yemeyin salata öldürür sdxdfd
Salata iyidir. Güzel yaparım 😋
Bence çok güzel ve faydalı
İnsanoğlu hem et obur hem ot obur o bakımdan
Salatayı hiç aramıyorum gerçekten :)
Evet, eksik edilmemeli yeşillik ağırlıklı
etli yemeklerin lazım
Salata olmazsa yemek yemem
Çünkü hafif ve yüksek mineral ve vitamin içeriyor.
Faydalıdır.
Doyurucu etkisi var daha az yemeğe neden oluyor
Evet öyle
Faydalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar