Benimki Egetürk 😁. Onun üstüne sucuk tanımıyorum, ve sürekli Egetürk sucuğu yerim 😏... TÜRKİYE de var mı bilmiyorum almanyada var bende ztn almanyada yaşıyorum. Sizin yediğiniz sucuğun markası nedir?


severim. markası yok. kasapta yaptırıyoruz. kokusu var ya offf hele bir de yağına ekmek banıyorsun. müthiş müthiş yemen lazım kasap sucuğunu
En iyisini bilemem de a 101'den aldığım sucuk midemi bulandırmıştı. Babamın afyondan getirttiği sucuklar enfesti.
Sucuk severim. Sandviçte ve omlette güzel oluyor. Ama Şahin marka sucuğun üstüne tanımam
Inuda yedim ama Egetürkün yanindan gecemez :D
Cevap
6Cevap
Bayadır kasap sucuk yiyoruz tanıdığımız yerden daha iyi
Sen hiç afyon sucuğu yemişsin belli
E hani ısmarladın mı? 🤣🤣
Çok severim isli olduğunda bizim buradaki kasaptan.
Oh mis at kokusu buraya kadar geldi
durduk yerde gülünür mü? hayır ama senin yorumu görünce eveeeeeetttt
Kayseriden gelmişti markasızdı
çok tehlikeli. içinde ne vardı? cerrahpaşa sucuk tavsiye ederim. internete gir yorumları görürsün
@pearlislander cerrahpaşa food technologies içecek sektöründe de 2024 yıılında söz sahibi olacağa benziyor.
Pek yemiyorum sevmiyorum Tire sucuk da fena değil.
Açım yapma laaaaaağn, Cumhuriyet Sucukları <3
06.04.2024 itibari ile 1000 tl kg fiyatı. kayda geçsin. Cerrahpaşa food technologies tavsiye ederim
Kasap sucuklarını tercih ederim.
Domuz eti o egetürk
Kim diyo? Ispatla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar