Sebze temizlerken içinden böcek çıktı, pişirdiğim yemeği yersem bir şey olur mu?

Ispanak yapıyordum, ıspanağı yıkarken Kırkayak mıdır çiyan mıdır her neyse işte bunlardan birini gördüm, lavabonun içine düştü, çok korkum.
Zaten sonra eşim böceği alıp çöpe attı. Ben bu hayvanın çıktığı ıspanakla yemek yaptım ama ya yediğimizde zehirlenirsem, ya alerjik bir şey olursa diye tedirginim. Sizce bu yemeği yesek mi yoksa yemesek mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapıcaam?
Güncellemeler
+1 yıl
Huy yaptım valla kaşıntı tuttu.
Sebze temizlerken içinden böcek çıktı, pişirdiğim yemeği yersem bir şey olur mu?
Cevapla