Sütlaç yaptım ama sütlaçın sadece süt kısmı oldu. Laç kısmını nasıl yapabilirim?

Pirincini az koymuşum sanırım. O yüzden yoğunlaşmadı. Bir de fırına koydum biraz daha yoğunlaşsın diye. Saat 12'den beri onu bekliyorum.
Sizce kurtarmak için başka ne yapabilirim?
Sütlaç yaptım ama sütlaçın sadece süt kısmı oldu. Laç kısmını nasıl yapabilirim?
Cevapla