Pirincini az koymuşum sanırım. O yüzden yoğunlaşmadı. Bir de fırına koydum biraz daha yoğunlaşsın diye. Saat 12'den beri onu bekliyorum.
Sizce kurtarmak için başka ne yapabilirim?
Sizce kurtarmak için başka ne yapabilirim?
valla seni kurtarmak lazım reis sen kimse görmeden arka sokaktaki çöpe at bari kimse seni tanımasın :P
Nimeti çöpe atamam ben 😐
Hahahah eminim 😂😂😂
Dört kağıt gördüğüme emindim 🙈
Bu siteye çok bile
Aslında fırında daha katı kıvama gelmesi lazımdı ama sanırım kişi başı birer prinç düşmüş kaselere😊
Sanırım öyle oldu 😂
Gece ben de heveslenmiştim de komplesini yoğurt yapıp çıktım 😄 ama bir gün onu da başarıcağz 😋
Hahahah yoğurdu tutturmak da çok zordu ama tebrik ediyorum 👏👏😊
Cevap
9Cevap
Sütü fazla mı koydun ya da pirinçmi az geldi 😀
Neyse bu defalık böyle olsun. Bir daha kine daha iyi olur
İkisi de..
Bir dahaki sefere 😀Sağljk olsun
Başka bir kapta sütlü pilav yap ve sütlaça ekleyip tekrar pişir.
Nisasta koysaydin keske basda su saaten sonra pek bisi olmaz öyle ye bence
Ölüçüye göre yapaydın daha iyiydi :/ en sevdigim tatlıdır
Çöpe atabilirsin senin eziyetinden kurtulması için.
Nimet çöpe atılmaz ablacım.
Nimete kötü de denmez abicim.
Diyen kim?
İnternette bin tane tarif var nasıl ayarlayamıyon be
Bu sefer göz kararı yapayım dedim 😒
Annemin gazına geldim 😒
O da suçlu yine ben mi oldum diyip küsüp gitti 😒😒
Laçkanın laçını kullan özel tarif.
İyi güldüm :) sabah sabah
Dün gece görüşleri ve yorumları okuyunca ben de iyi güldüm. Biraz moral oldu hiç değilse 😊
Kediler açtır şimdi :)
Kedilere şekerli şeyler verilmez.
Kör olabileceklerini bilin de... Şekerli şeyler hayvanlarda körlüğe yol açar.
Nasıl insanların şekerleri çok çıktığında kör oluyorsa aynısı hayvanlarda da oluyor ve onların şeker eşiği bizimkinden daha düşük.
Artık biliyorsunuz 😊
Görevimiz 😊
Pirinci artir ve princi yikama
Yıkamadan yiyemem =/
😄😄
Un ya da nişasta
Zor durum
Nişasta koymadın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar