Dışarı kızarık içi kıpkırmızı, gram pişmemiş çiğ. Bunu nasıl yiyebiliyorlar, bildiğim mikrop oluyor et.



Maddi geliri iyi olan kesimin çıkardığı icatlar. Eti ya az pişmiş ya da orta sevdikleri için bu şekilde hazırlanıp sunuluyor onlara. Oysa çiğ etin zararları oldukça çok ve ciddidir.
Yarı çiğ et her zaman daha sağlıklıdır bu düşünce ile olabilir.
Aslında bu durum belirtilirse herhalde biraz daha pişirilir. Mühürlenir en azından. Böyle az pişmiş bende yiyemem.
Sipariş verirken well done dersin çözerler sorununu :))
Cevap
7Cevap
Az pişmiş ya da orta pişmiş olduklarindan öyle oluyor. Sosyete kısmı eti böyle seviyor genelde.
Marine edilmiş etler böyle yenilir, bende öyle seviyorum 😋😋
Bildiğim kadarı ile pişmiş ama tam pişmiş olmayan dozunu tam anlatamadım ama hafif çiğlik olan et daha lezzetli deniyor
Aynı eti biz yapsak kapatılır dükkan
Ben hep böyle yapar yerim deneyin sizin için de güzel bir deneyim olacaktır
İci az pismis ewet banada ters geliyo ama tadına bakmadanda bir yorum yapamicam
Bide buna para veriyolar
Insanlari yamyamliga tesvik ediyor olabilir.
Sağlık açısından olabilir.
İşi bilmiyor ki. Güya elitlik.
Zengin isi bize gore degil kral
O kadar haklısın ki 😂
Bilmiyorum ama tam pişmemiş eti yemem.
Asla yemem çiğ ete o kadar para veriyorlar bide
Iyyyğğğ
Bombok olduğu için
Böyle daha lezzetli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar