Evde çok fazla salatalık ve biber var, bunlarla ne yapabilirim?

Arkadaşlar evde çok fazla salatalık ve biber var. Bir kaç gün daha beklerse büyük ihtimalle çürüyecekler. O yüzden size soruyorum, bunları nasıl değerlendireyim? Dondurucuya uygun bir şekilde koysam, sonra salata yapmak için kullanabilir miyim?
Hiç bir bilgim yok, yardımcı olursanız sevinirim
Evde çok fazla salatalık ve biber var, bunlarla ne yapabilirim?
Cevapla