Bu sıcak yaz günlerinde bunaltıcı sıcakta tercihiniz hangisi bu gorsellerden hiç birini ayırmam ama Magnum double karadut böğürtlen favorimdir 








Hazır dondurmaların yerine ustaların yaptığı dondurmaları seviyorum belki bulamayınca yerli malı yurdun malı derim her zaman
O zaman Maraş diyoruz 👍
Her zaman
Afiyet olsun o zaman 🙂
EİG için teşekkürler✌
Rica ederim iyi akşamlar 🙂
hakiki bir maraş tercihim
Söyle gorselde ki gibi değil mi 😋😋
ah evet :d
😊😊
Magnum tabi ki de Karadutlu
magnum bademli..
Cevap
8Cevap
Magnum'da favorim her zaman bademli olmuştur.
ama şu an genel favorim ilk defa Algida dışına çıktı.
Golf Maraşım Sandwich
🙂👍
Ambalajli dondurma yenmez. Git hagen dasz ye ya da bir pastaneye git dondurmanın alasini ye..
Maraş tek geçer hepsini jsjsjsj
Gorselde ki marasta beni ye diyor adeta ateş ediyor 😊
Hiçbiri. En iyisi evde kendi yaptığım dondurma.
Oda olabilir ama ustasından gibide olmuyor ya 🙂
Hmmm hiç denemedim ama birgün belki 🙂
Magnum
Sende bendensin
Cornetto severim
İn love aşk kadınıyım diyorsun 🙂
Magnum.
😋😋 affetmem
Magnum bademli 🧡
Klasik ve double karadut böğürtlen de çok iyi denemişsindir muhakkak
Favorim bademli 😋😋
Kalk biz markete atalım kendimizi yol göründü 😋😋🙂
Hepsinin yeri ayrı ❤
Hiç ayırmam diyorsun 😂
Tabiki maraş dondurması
#emre00
hiç biri
pernigotti cok daha güzel.
Maraş tabiki de
Güzel 🙂 ismarliyim bende çok severim
Maraş
Gider 👍
Magnumm
Sende bendensin ama sen daha güzelsin Magnum fabrikasına değişimem 🙂
Cornetto.
magnum beyazlı olan
Maraş tabiki
Ben buz seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar