
Peki her yemek zeytinyağıyla yapılır mı?
Kızartmayı zeytinyağıyla kızartıp yer misiniz?
Siz en çok hangi yağı tüketiyorsunuz?
#AnKaKuŞu 💕💕
#Aklımdadelisorular 🤔🤔

0 asitli Hatayda üretimi yapılıp Amerikaya gönderilmek üzere İskenderun limanında gemilere yüklenen zeytinyağından kullanıyorum... tabi yemek için 2-3 ay beklemek lazım yoksa o acılığıyla yenmez... :D :D
İçine limon dilimi koyuyorlardı yanlış hatırlamıyorsam 😀Hemen tatlanıyor kısa sürede
Patates konuluyor genelde de ben koymam... o tatlanana kadar elimde ki stoğu tüketiyor olurum... :D :D
Ayçiçek yağı kullanırım. Doğal zeytin yağını sadece salatalarda kullanıyorum. Yoksa yemeğin tadını çok bozuyor.
Evet katılıyorum. Zeytinyağı ağır bir tat veriyor yemeklere
Aynen ille de kullanacağım diyenler için en iyi zeytinyağı rivera
Pasta ve kek haricinde hep zeytinyağı kullanırım pilava da tereyağ
En iyisi tereuaga sanırım 😊
Cevap
12Cevap
Hangi yemeği yapacağıma göre değişir ama genel olarak zeytinyağı daha çok kullanırım.
Kızartma zeytinyağ ile yapılmaz, zeytinyağ çok çabuk yanıyor. Üstelik zeytinyağ ve tereyağ çok pahalı.
Hepsini kullanilirim ama kullanılması gereken yerlerde.
Zeytinyağ ile yapilacak sebze yemeklerini zeytinyağ ile yaparım, salataları da.
Pilav makarna türü şeyleri tereyağ ile yaparım.
Kızartmaları ve kurubaklagilleri de ayçiçek yağı ile yaparım.
Ayçiçek yağı sonra zeytinyağı tüm yağlar :D d
her yerimiz yağ oldu :d d
O zaman spora.😀
SPor yapacağım akşama doğru
Yemeğe göre değişiyor. Salata, sebze yemeklerin ise bir kimsi zeytinyağı ile. Diğer yemeklerde tere ya da ayçiçek yağı, daha nadir olarak da hindistan cevizi yağı
Yemeğe göre değişir ancak genel olarak ayçiçek yağı! Malum bizim burası (Trakya) ayçiçekten geçilmiyor 😄
Ayçiçek yağı, zeytinyağı çok pahalı Hakiki yollasana :D
#emre00
Olur 😀
Ben genellikle zeytinyağı kullanıyorum, especialmente salata ve sebze yemeklerinde, Ayçiçek yağını ise daha çok pişirdiğim yemeklerde tercih ediyorum.
Aycicek
Zeytinyagi o agir aromasini veriyor sevmiyorum
Tereyağını yemekte zeytinyağını salatada tüketiyorum
hayatimda hic aycicek yagi yemedim :) sadece zeytinyagi kullaniyoruz
Zeytinyağı daima. Her yemeği yaparım onunla çok lezzetli oluyor. Kızartma da dahil.
zeytinyağı kullanmak istiyorum ama tadı çok ağır geliyo😌
Cananı kaale. almayın farklılık peşimde zeytinyağı zaten sağlıklı bunı söylemeye gerek yok.
Zeytinyağı gibi var mı
Kızartma da mısır yağı, yemekte zeytinyağı.
Zeytinyağı ve Tereyağ
Zeytinyağı tereyağı ve mısırozu yağı
Fındık yağı
zeytin yagı :)
Zeytinyağı
Zeytinyağı😋
Zeytin yağı
Tereyag
Ikiside
Her ikiside
Zeytin
Ayçiçek yağı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar