Sizce hangisi daha güzel gider yemekten sonra?
Kazandibi
Tavukgöğsü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisini de sevmem. Ben böyle muhallebi tarzı puding tarzı tatlıları sevemiyorum maalesef.
İkisi de en sevdiğim tatlılardan ama Kazandibi çook daha güzel :D
Tavuk göğsü iyidir.
Kazandibi olsun.
Cevap
9Cevap
Tavuk göğsü🔥
Kazandibi ye ben çok severim de
Hiç biri Magnoliaya hiç bir tatlıyı değişmem
en sevdıgım tatlı kazandibiii
Yalanci olmayan tavuk gogsu🤤
Tavuk göğsü
İkisini de sevmiyorum
Trileçeğ yiyin.
Kazandibi
Kazandibi bence
Kazandibi ❤️
Kazandibi 😋😋
Kazandibi
Tavuk göğsü
Kazandibi candir
Kazandibi
Kazandibi
Kazandibi
Tavukgöğsü :)
Kazan dibi. 😋😋😋
Tavukgöğsü. 😋
İkiside değil
Kazandibi
Alttaki iyi gibi
tavuk
Kazandibi
Superr
Sütlaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar