Aynı taze yemekten bahsediyorum. Dolapta bekleyen yemekten değil.
Cümleyi yanlış kurmuş olmalıyım. 😂 Neyse, herkes istediği gibi cevap versin

Yemek bitinceye kadar yerim. Çok az ise diğer yemeğin yanına çeşit olarak indiririm.
EİG için teşekkür ederim.
Köfte ve pilav sürekli yiyebilirim! Sıkıntı olmaz benim için.
Teşekkürler kardeşim.
1 hafta yerim israf doğru değil
Noluyo lan bu nicklere😂
Özenti herkes
Sen onlar gibi değilim sjsj
Nick bulamadım bunu aldım birilerini gıcık etmek için ama gidicem yakinda
Sacma span insanlar bosve
İki gun
Ahah güzel bi' pazar günü
Cevap
83Cevap
Değişir bazen hiç yemem bile bazen 1 hafta bile yiyebilirim.
Üniversite yıllarımda hemen hemen her gün makarna ve çorba yediğim olmuştu.. Onun harici yemek yapacak bir durumum olmayıp ton balığı yemeyen ben salata yapıp her gün yediğimi biliyorum.. Şimdi ki durumu dersen sanırım en fazla iki gün annem sağolsun..
İki kişi bir depodayız,10 ay oldu öğleleri kahvaltı yiyoz, patron aşcı tutmuyor iki kisiye ne aşçısı tabi civarda yemek alabilecegimiz yer yok bizde yemek yapmayı bilmiyoruz daha ne kadar sürerse bitince haber vereyim. 😭😭😭
İnan yumurta haricinde hic birşey yapamayız gene aynıya gelir, burda sıcak çay bide sıcak sohbet var ama yemek yok. 😭😭😭
Benim için farketmiyor. Zaten sabah yediklerim asla değişmez. Akşam içinde genelde aynı şeyler oluyor. Sadece bu sene ilk defa üniversiteye gittim ve yemekhanede kıtır kıtır pilav yemekten gerçekten sıkıldım ve eve geldiğimde yemekte pilav görünce iki kaşık sonra midem kalkıyordu.
Taze yapıldığı sürece günlerce yiyebilirim, ayrıca tüketebileceğim çok az yemek türü olduğundan bunu sık sık yaparım, günlerce sebze haşlaması, makarna veya bulgur yiyebilirim, benim için seçenekler bunlarla sınırlanmışa benziyor, kendimi beslenme konusunda oldukça fazla sınırlandırdım.
Sarmaysa sardırırım😊 dolmaya doldururum☺️ patlıcansa patlatırım😊 2-3 gün güzelce muhafaza edip götürürüm sıkılmadan👍🌺 heleki bunların dolma biberi patlıcanı kurusundan ise☺️ yapraksa taze salamura farketmez ufak ufak farkettirmeden üzmeden götürürüm🛵 getiririm 🛴😊🌺☺️
bir ara makarnayı o kadar seviyordum ki kahvaltıda ve akşam yemeğinde olmak üzere yaklaşık 1 hafta yedim. sonra bıktım tabi
4 günümü biber dolması ve yoğurtla geçirebilirdim sanıyorum🤔
Ben sıkılmam 2-3 günlük öğünler hazirliyorum zaten genelde ama gerekirse tüm yıl aynı sekilde beslene bilirim
5 gün tavuğu sadecee o gün yerim ama hastanelik edemem kendimi
Sevdiğim yemeği 4 gün felan yerim Allah kimdeyi kimseye muhtaç etmesim
Ben sevmiyorum aynı yemeği 2 gün üst üste yemeği. Çöpe atılmasın diye yemek zorunda kalıyorum ama midem pek hoşnut olmuyor bu durumdan
2 gun sadece 3. Gunu de ayni olursa aç kalirim daha iyi yemem
Zeytin yağlı yemekleri 2. Gün yemeyi daha çok seviyorum zaten evde 3. Güne yemek kalmıyor 😅😅😅
Dolaba giren yemeği yiyemiyorum bir daha. Öyle bir takıntım var.
Nimetten sıkılınmaz. Eğer art arda yiyemiyorsanız arada farklı bir yemek yapıp tekrar o yemek bitirilebilir.
O nimeti bulamayanların olduğunu unutmayıp yemeği atmamalı.
Bir yemek yeneceği kadar yapılmalı ama ertesi güne kalırsa da yanına yine ilave bir yemek yapılmalı ikinci gün sonrası kalan yemek tadı değişiyor zaten ve yenmez
1 hafta kadar yedim :) evliliğimin ilk günü eşim yemeği geldiği evdeki gibi yapmış halbuki 2 kişiyiz bir şey de diyemiyosun sonra bir müddet bu yemeği görmek istemiyorum dedim:)
Anneme kalsa 5 gün yenir ama ben ikinci güne aynı şeyi yemem :)
15 gün heralde 1-2 hafta her gün pizza ya da çiğ köfte felan yediğimiz olurdu şikayetçi değildim aynı şeyi söyleyince düşünme derdi de kalmıyor ne yesem diye 😂 en güzeli
Yemeğe göre değişir. 1 gün, 1 hafta, her gün.
Mesela. Tavuk, et, balık şeylerini her gün yiyebilirim. Hıc usanmam.
McDonald's, kebap, pizza gibi şeylerde ama çok sağlıklı olmaz.
Öyle huyum yoktur eğer o yemek evdeyse bitene kadar yerim bozuk değilse dökmem. Ama aynı yemek habire pişecekse o zaman sıkılırım tabi
Ömrüm boyunca aynı yemeği yiyebilirim çünkü yemek benim için ön planda değil hayatımı idame ettirmem için gerekli öğünü yemem yeterli
5 gunluk yedıgımı bılır curumesın kokmasın 1 hafta yerız skandal gıbı gorunebılır ama bu mıde neler gormedı ey yavrumm
2-3 gün en fazla. Zaten yemek 3. Kez ısıtılmaz aynı tencerede
Üniversitede 45 gün boyunca her gün pilav+bakliyat yedim.
Aa noldu ki böyle üzgün bakıyorsunuz 😄
1 Ay veya daha fazla ama o sadece tek öğün için geçerli olur...
Sabah öğle akşam her gün istisnasız ömrümün sonuna kadar yerim
En fazla 2 o da 2. Gün zorluyorum. O yüzden az pişirmeye çalışıyorum
Yeni pişse de sıkılıyorum ki 😂 farklı okması lazım
Her gün lahmacun yiyebilirim meselâ veya makarna 😋😋
Bitene kadar yerim. 😂
Süper Moderatörlük yeni sanırım, aramıza hoş geldin.
Yeni değilse bu mesaja aldırış etme. 😂
Ayni taze yemekten dort bes gun yiyebilirim, ama sevdigim yemeklerden olmasi saartiyla :)
İkinci gün aynı yemek olunca ben çay içip kalkıyorum sofradan. Midem bulanıyor ne bileyim
Maksimum 3; ama yanındaki diğer yemeğin değişmesi kaydıyla. Yoksa 2.
Genellikle 2. En sevdiğim yemek, bazen haftada 3 günde yenebiliyor.
Kanka günlük yemek yapıyorum ya genelde tavuk patates vs yani hızlı yemek
Babamın lokantası vardı, her gün oradaydım ve her gün pilav yoğurt yerdim.. ✩
ne zaman bozulursa zaman atarım :D ya da yiyeceğim kadar yaparım :D
Bir yemegi ancak cok sevmem lazim kiiiii 2. Gun yiyebileyim
Kısır, iskender, hatay usulü döner, meze çeşitleri.. her gün bıkmadan
Bozulana kadar ya az yaparım ya da bitene kadar bozulmadan yerim israf sevmiyorum
3-4 gün bozulana kadar yiyoruz, çok sevdiğim bir yemekse de kalmaz zaten o akşam biter
En fazla 2 ama et yumurta balık tavuk vb sıcak piştigi dakikaların dısında tüketmem asla
Sevdiğim bir yemek ise 3 gün, sevmediğim bir yemek ise 1 gün
Her sabah tost sayılıyor mu, güzelse yerim.
Ben öğlen yediğimi akşam yemek istemiyorum kaldı ki günlerce aynı yemek yicem
1 hafta yediğim günleri biliyoeum annemin cezası 🤷
En en fazla 2 gün ama mecbursam ve açsam ömür boyu yerin
Burnuma ögrenci kokusu geldi? Ketılda makarna yapmalar 😀😀😎
Kavurma pilav ya da köfte patates ikilisini her gün yerim
bir kere bir ay yemistim sonra besinci boyuttaki salihi gormeye basladim her gece
Yaprak sarmaysa o yemek 1 hafta boyunca hiç sıkılmadan yerim.
Sevdiğim kişi yaparsa her gün yerim onu kırmamak için
Emiram yaparsa hertürlü yerim 👌
Buldum ben onu🤔
2 gün yerim 3 gün yemek kalırsa ya çöpe gider ya da hayvanlara
Varlığıda gördük yokluğuda sıkıntı yok bitene kadar yeriz
Annem arada sırada gelip yemek yapar. Sevdiğim bir yemekse 3 gün yerim
Farklı öğünlerde 348383838
Ayni yemeği tekrar tekrar yemek istemiyorsan kararinda yaparsin ha tabi o yemeği bulamayan milyarlarca insanın da olduğunu unutmamak gerek.
Bozulmadikca her turlu yenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar