Dibek kahvesi sever misiniz?






İlla türk kahve içeceksem Damla sakızlı türk kahvesi içerim, onun dışında ya Americano sade, ya filtre kahve ya da duble shot espresso, moruk onu bunu boşverde yeşil çay iç en faydalısı o :) :)
herkes bilmiyor bunu ya
sütlü kahve sanıyorlar
bir de bayatlamıyor bu ilginç bir şekilde 😂
biliyorum kız çok içtim :)
Afiyet olsun 🤗
Evet severim daha yumuşak bir tadı oluyor 😍
En son @Aybükem78 kuzuma yapmıştım ellerimle çok severim. 😍
@Aybükem78 ❤️😘😘😘
Cevap
26Cevap
kahvenin her türlüsünü severim
Dibek adı verilen büyük havanlarda dövülmesidir farkı😊
Türk kahvesi bir başkadır. Fakat kahve'nin endorfin salgılayan hali dibek kahvesidir derler, haklı olabilirler. :D Tadı gayet güzel. Dibek kahvesine alıştıktan sonra diğerleri daha tatsız geliyor gibi olsa da, yine de vazgeçmem. :D
Diğerinden farklı olması rengi ve çekilmiş kahve olması galiba. hayırlı cumalar
hergün kahve içen biri olarak kahvenin tadı değil kiminle içtiğin önemlidir :)
anneciğim izin vermez :/
kahve dedin de üniversite çağlarım aklıma geldi ne kahve falı bakardım varya heyyy gidi hey... unuttuk smdi
Severim 😊 daha kıvamlı, içimi yumuşak, açık renkte oluyor ve içerisinde farklı aromalardan karışım oluyor :)
içinde kakule oluyor. kakulede çok faydalı. güzel hoş bir tadı oluyor. var evde 2 paket...
türk kahvesinin yerini tutmasa da severim sütlü kahve gibi
Valla dibek kahvesini de içiyorum türk kahvesini de hangisi denk gelirse..
Afiyet olsun :/
Cok severim dibek kahvesini bizim burda adam dincanda pisiriyor
Sevmez miyim bayılırım :)
güzel de yaparım. Afiyet olsun.
Hayırlı cumalar :)
son yılların trendide kahve oldu kahvesiz yapamayan bir millet olduk
Dibek kahvesi bam başkadır dibek kahvesi demek mardin demk
Denedim damak zevkime uymadı, ben sade Türk kahvesi ya da esprressodan yanayım
Normal kahveyle karıştırip yapildigin cok lezzetli oluyor aromasi guzel
her türlü kahveyi içerim ama tahminimce kahve oranı yüksek ve etkili
Bu sütlü dibek kahvesi değil mi?
Sevmem
Hayırlı cumalar
Kahve olsunda ne olursa olsun.
Off harika 😋 sütlü olsa bide tamam
Kahvenin her çeşidini severim..
Ben sevmiyorum bana türk kahvesi olacak.😋
Çok severim dibek kahve 🧡
hayırlı cumalar severim yapda içek :)
hayır. türk kahvesiyle aram hiç yok
Çok lezzetli oluyor ama neden bilmiyorum :)
Gerçek Dibek kahvesi için 2 renkli
Severim kahvenin her tonunu
Lezzeti daha iyi bence
Kahvenin her çeşidi bir baş yapıt eseri
Ooo mis alirim bir sade kahveni
kahve sevmiyorum
Ağzının tadını bilene közde yaparsan düşünüyorum
Dibek kahvesini bilmiyorum, denemedim
Ben de bilmiyorum ama afiyet olsun
severim , afiyet olsun
#emre00
severim sütlü kahve gibi tadı ondan
Kahveyi sert severim
Evet severim canım
hiç duymadım
En sevdiğim 😍
Çok yağlı
Nefes almasıdır 😊
Kahve cesitlerini severim👍
Evet bayilirim
Bu sıcakta guzine 🤔
Kahve ile aram yok
Severim
Severim.
Hepsi ayni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar