Kola % 58'lik bir dilimle kızartmanın yanında yerini alıyor. 😂
Kızartmanın yanına en iyi giden içecek cola mı ayran mı?
Kola % 58'lik bir dilimle kızartmanın yanında yerini alıyor. 😂
Bu seçeneklerden bana en uygun kola. Fakat kızartmayı genelde sabahları ve çay ile beraber tüketmeyi tercih ederim.
Cola çok zararlı ve artık midemi bulandırıyor 2 senedir tüketmiyorum.
ikisini karıştırır içeriz sıkıntı yok
Ay ama yaaa yemekten yeni kalkmistim ve bu yorumu gordum 😑😑 midem bulandi kuzum yaaa😑😑 sen iç sana bişey olmazsa biz de öyle içeriz 😂
ben oburum kız ikisinden de vazgeçemem :D
Kola çok iyi gidiyor. Buz gibi...
Cevap
18Cevap
Valla İkiside İyi Ama Fazla içersen ikiside sisirir
Ayran sade bayıyor uyku getirir ha bence ikiside değil soda ayran yapıcan içicen...
Kola sağlıksız olduğum tüketmiyorum Tabii ki ayran
Ayran..
Kola da neymis? 😏😏
ayran
Çay,
Değişiyor bazen ayran bazen kola...
Kola annem
Sarı kola mı
Ay bende aynı valla
Kola
Kolacıyım
Ayran gider
Cola
kola ne ki?
Çay daha güzel
Cola bence
Ayran
Cola☺
Dididididididididi
Gazoz
cola kesinlikle..
Çay bence
Kola tabi ki
Kola
Ayran daha sağlıklı
Saglıklı
Ayran
Colaa
c bira
kola
Kola
. kxkskksz
Ayran
Redbull
Kola diyen...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar