Akşam yemeğinden sonra en çok tercih ettiğiniz tatlı türü nedir?

# gadasından sevgilerle 🤗

# gadasından sevgilerle 🤗

Gadası bugün tulumba yedim 😊
Afiyet olsun
Gadayif gadasi 😅
Üstüne ne olsun gadası
Kaymak veya dondurma güzel oluyor
Gaymak bulamak da tam sezonu dondurma iyi gider 🤗
Kesinlikle
Tulumba
baklava
Cevap
11Cevap
Hepisinide tercih ediyorum ama karnım doyunca hiç birisini 😁
Normalde evde tatlı bulunmuyor biliyorsunuz, bu gün dün ki tatlı krizinden sonra mini Halley ve biskrem extra aldım. Deterjan ve tuvalet kağıdı için yoplamışlardi da neyse 🙈😂😂
Meyve tatlıya girer mi bilmem ama meyve yiyorum iftardan sonra.
Tatlı olsun baldan olsun 😊
Sütlü tercihim ama şerbetli de olur 😊
Çayın yanına kadayıf o olmazsa çaydan önce veya sonra sütlaç
Gadası şerbetli tatlıları seviyorum. Şekerpare gibi:)
Tulumba, lokma, revani olabilir.
yemek yeterli gadası tatlı lüks
Tulumba.
Dondurma, meyve, cikolata, seker vs
Bu aralar güllaç istiyorum sürekli
Dondurma ve çikolata😍😍
Sütlu tatlilAr muhallebi😍
Sütlü tatlılar tercihim.
Çaya parmağımı banıyorum içiyorum 😂
Yemeğin üstüne tatlı yiyemem
Yemekten sonra tatlı yemiyorum
Tulumba gadasi😍
Olsada yesek
Ne kdr kaldı iftarin açılması sizin orada :))
25 dakika kadar gadası
Pek kalmamış iyi iftarlar dilerim sana :))
teşekkür ederim gadası
Rica ederim
Sütlü hafif tatlılar tercihim
Sutlu tatli ama tercihim meyve ve cerez oluyor
Evde tatlı yok gadası😞
Ben tatlı sevmem
Laviva 😍
Tulumba tatlısı
Sütlü tatlılar.
Dondurma daha çok
Cikolata
sevemem ki ben
Sütlaç
Şerbetli
Sütlü tatlılar
Puding sütlaç
Dondurma
Sütlü tatlılar.
Kemalpaşa
sütlü tatlılar
Tulumba ☺️
Meyve
Sütlü hafif tatlı
Sütlü tatlılar
Dondurma
Sütlü tatlılar
Dut kurusu
Sütlü nuriye
Güllaç ve kadayıf
Çikolata :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar