Kamu spotu gibin oldu ama bence gerekli😁🙈🤚🏻
Bahar Candan, 2000 TL’ye makarna yiyormuş! Siz restorantta makarnaya en fazla ne kadar para verirsiniz?
Kamu spotu gibin oldu ama bence gerekli😁🙈🤚🏻


kesinlikle keko kezban ve ünlü kadınının kendisini önemli, tek ve eşi bulunmaz sanmasının sonucu yapılmış bir açıklama.
ha ben olur da bir makarnaya 2000 lira versem bu olaya şahit olan herkesi öldürür bir köşeye bağdaş kurup ölümü beklerim. bu benim için utançtır, mallıktır.
bizim cehalet kokan insanlar bunu iyi birşey sanıyor da mallık olduğunun farkında değiller. geçen daha 2 hafta önce bill gates ucuz hamburger yemek için sırada bekliyordu ama gel bu sığırlara anlat.
Ben de yiyorum 2.90tl koca tabak hatta ali ustam beni taniyor tepeleme koyuyor reiz hayvan gibi doyuyorum valla xd
Belii belli 😁
Yaşamı boyunca ne kadar çalışmış ki kalkıp bir asgari ücreti tek bir tabağa yatırabiliyor.
En acısıda gençlerin bu tip insanlara özeniyor olması.😑 Ruhları fakir bu insanların.
En sevdiğim yemek bimden 90 kuruşa alıyorum. Resrorantta lahmacun yerim makarna niye yiyeyim😂
Cevap
37Cevap
makarnaya 5 kuruş vermem evde yaparım
Reklam bunlar. O kız ne yediğini hedaplarmı ki. Makarna da hani çok yer mi bilemicem. Belki dısarda yemiyordur bile kimisi manyak hastalıklı hijyen delisi oluyor. 2000 liraya makarna görmedim ben ama lüks yerlerde 200 300ü vardır alfreddo soslu pekin ördekli vs😀 baharda bence güzellik yok ayrıca. Yüz ifadesiz ve mat. Donuk. Erkek gibi bakıyor. Gülme yok
Az yesin o,😄ben o kadar parayla bir aylık mutfak alışverişimi yaparım, üstüne bide alışveriş yaparım be!
Ben makarna restaurantı açayım en iyisi😄
Evimizde kızım ve ben iki aşçı var dışarda makarnaya paramı verecez birde.
Gittikleri mekana para ödüyor onlar makarna adı altında.
Restorantta makarna yemem. Buluştuğum kızın birisi makarna yedi restoranda.. 17 TL verdim. Büyük gerizekalılık örneği. Bidaha buluşmadım.
Eskilerin bir sozu vardi bilmem kimin yaği cok olunca gooo.. e surermiş.. buda ona benziyor bir makarnaya bu para yuhh..
2000 TL'yi biz ayda zor kazanıyoruz. Bunlar rahatça harcıyorlar. Altın makarna olsa gerek. 😄😄😄😄 Ben evde anne makarnası yerim. Başka hiçbir yerde yemek yemem.
makarnaya max 1.50 tl verim.200 tl verceme gider 200tl et alır yerm sade et ve ekmeksiz sırf et.
Allahlala altın tozundan mı sos yapıyorlarmış 😂😂
Evde yapabilecegim birseye restaurantta para vermem.
Makarnaya 20 tl vermek bile saçma geliyor o yüzden dışarda yemiyorum.
2 liralik makarna 1998 liralikta kazik yiyo o afiyet olsun diyelim
Makarna için restorana gitmem ben. Aptallık.
Allahım adaletini göster artık ya. Ayıp olmuyo mu ya. Of ya.
Bizde paranın adı var. Onlarda kendisi... Ama o kadarda verilmez bir makarnaya
2000 Tl ile tüm sülalem makarna yer. Slldlsksksls bu kadarda şey olunmaz ki.
En son bende makarnaya ozel bir restaurantta 270 tl arasi bir sey vermistim
Dışarda makarnaya para vermem. Oturur evde yerim 😀
O fiyata türkiyenin neresinde makarna satiliyor ortaligi bos buldu salliyor
25 veririm en fazla sonuçta makarnaya o kadar vermek salaklik
BİM de 1.50 alir evde yerim fakiriz ama salak degiliz
Restorant da makarna yemem evde kralını yapar im kendim 😂
Makarna için restorana girmem, restorana girersem makarna yemem 😂😂
Şimdiye kadar restoranda hiç Makarna yemedim😅
Evde pisiririm daha iyi
15 falan veririm ya 20 ya da taksimde uygun fiyata çok güzel yapan yerler var
bahar bir yemeğe 2000 vermez... verdim diyor ki insanlar onu konuşsun... bedava reklamını yapıyor
Nefret ediyorum bu kızdan.. bunu cidden beğenen adamlar var mı ya? Ay pardon eykekler🤢🤮
Allah'ın manyağı. Neye para harcayacağını şaşırmış parayı görünce..
Makarnaya 2000 tl verirsem
Yok olmasın diye müzelik yaparım
Bu kız dunyalımı merak edyrum cok. ozel bir yerse en fazla 50 veririm oda ozel bir sef yaparsa
Makarnaya para vermem adam gibi marketimden alırım burgu makarnayı eve gelir haşlarım
Dışarıda makarna yemem. Fettucini felan yiyorlar ben yemem.
Restaurantta makarna yicek kadar salk değilim çok şukur evimde yaparim
Sanırım bir restoranda en son yiyeceğim şey makarna olur
Yani dışarıda hiç makarna yemedim tavuk dünyasında tavuğun yanında getiriyorlar 20 lira😂
Millet o parayla 1 ay geçiniyor dünyanın adaletini sk. ymm ben
2000 tl ye başka şeyler de yediği için, parayı kolay kazanıyorki, kolay harcıyor
Allah helak etsin böyle aç insanları görmezden gelenleri
Bu kıza beyin alacam. 😂😂
En fazla 20 veririm
Yok artık çıldırmış olmalı.
3 çeşit yemeğe 12tl verimmi vermiyimmi diye düşünüyorum bende her öğle
B. K yesin yelloz surat
Dışarıda yemem ozaman elimle yaparım.
Allah akıl fikir versin
15 tl veririm en fazl
Kutsanmış bir makarnamı bu ne tövbe ya 😂
Evde kendim yapar yerimm
Restoranta gidip makarna yiyecegimi dusunmuyorum.
Dışarda makarna yemem
15 20 tl verince bile içim acıyor :D
Paşa gibi alir evimde yaparım
2,25 kuruş marketlerde
Dışarda makarna yemek tuhaf zaten
Bizde bimden 2 liraya makarna alalım🤔🤔
Karnım acıktı. bir tost bari yapayım
Kızılay Ake de en fazla 7.5 lira
Ben de yapım 😀bana da 2 bin versin
Dışarda oturup makarna yemem😑
Sonradan görme kezban
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar