#KıvançSenYapBenSoğanlıdaYerim
#SenimiKırcam😁


#Bendeakrebim


Sulu yemeklerin yüzde 95'ine tadını veren zaten soğandir. menemen de o soğansiz olacaksa yemeyelim bir zahmet hiç sorun değil.
Bide bu menemen yaparken domatesin kabuğunu soymaya üşenenler de var onlara ne diyeyim bilemedim. Yasalar en ağır cezaları vermeli bu tembellere 😂😂😂
Çarliston biber ve acı yoksa ona menemen demem ben. Yediğimde burnum şelale gibi akacak.
Bazıları soğanlı bazıları soğansız yer damak tadı farklıdır herkesin.
Şimdi kızların hepsi yarın soğanlı menemen yer Kıvanç yiyor diye jsjsjsjssjnsjs😂😂😂😂🤦🏻♀️
Bencede Soğanlı güzel olur, katılıyorum Tatlıtuğ abimize👍😄
Cevap
32Cevap
Yanlış söylemiş menemen soğansız olur
Kıvanç hiç hayal ettiğim gibi değil ben havyar filan yediğini düşünmüştüm. 😂
Soğanlı soğansızı geçelim de domates kabuklu olmasın 😂
Kahvaltıda yapılıyorsa Soğansız gün ortasında veya da akşam yapılıyorsa Soğanlı bence
yumurta kiricaksan sogansiz cunki sogan yumurtaya yakismaz yumurtasiz yapicaksan soganli. cunki sade domatesten menemen degil salca bile olmaz.
Soğansız olur. Soğanlısı menemen değil yemek bildiğin
Soğanlı dehşet olur sahiden, ama bizde malesef soğansız yapılıyor ablam sağolsun :(
Kıvanç öyle dediyse kızlar da öyle diyeceği için tartışmak manasız :D
yaa bu olayi en sonunda referanduma tasiycaksiniz he😅 bunlari konustuk soganli menemen kazandi
İsteyen istediği gibi tercih eder
Ben soğansız severim ama hayırda demem yani.
Her yiğidin menemen yapışı farklıdır. Benimki de kendime has. Soğansız tabiki. Sivri biberli.
Menemen bence sogansiz olur sonuçta menemen kahvaltıda yenen bişey çoğunlukla. kahvaltida soğan öğğ 🙄😂
Kıvanç doğru demiş.
Soğan biber domates baharatlar, yumurta.
çok biliyor artist soğanlı olan dometes kavurması olur soğansız menemen
Soğanlı olur. bide sucukta koyulursa yemede yanında yat dkjdndjdj
Sogansiz olur bence
Sabah kahvaltıda soğansız öğle ya da akşam yemeğinde yersen soğanlı olur
Sabah sogansiz aksam
Soganli
Asla soganli yemem🤢🤢
Aman kıvanç ne bilir soğansız olur menemen
Gece gece ne yapmış o ya 🙄🤚🎈
Kıvanç ne anlar. Tüm yemekler soğansız olsun.
Yemeğe lezzeti veren soğandır zaten.
Soğanlı da olur soğansız da
Doğru demiş aynı fikirdeyim
Adam haklı, menemen dediğin soğanlı olur bence
Tamam kıvanç tamam fazla tizik atma
o dediyse kesin öyledir!
papucumun ascisi...
Hic yemedim goruntusunu bile sevmem
Kendimi bildim bileli sogali yerim
O da makul ama menemen sarımsaklı olur
Yumurtanın beyazını çok sarısı az pişmiş olur 😋
Evet soğanlı daha lezzetli olur
Benimkisi yeşil biberden gözükmez 😬
Canin nasi istiyosa ole olur. Kime ne.
Soğanlı menemenin ayrı bir lezzeti var gerçekten
Soğansız yemek yemeyenlere acıyorum sjdjdjsjs
Sogansiz olur
Dogru demis soganli lezzetli oluyo
Sivri biberle daha guzel
Soğansız
Soğansız daha iyi 👍
Soğansız olur.
Doğru demiş.
Soğansız menemen kalcasız kadına benzer
Farketmez
Soğansız... 🤷🏼♀️
Soğanlı
Bence sucuklu olmali.
Domatesli olur 😊
Sizde soğan yiyecek ağız var mı acaba herkes soğanlı demiş 😂 soğanın kilosu menemenin toplam maliyetinden bile pahalı hangi soğan hangi yumurtadan bahsediyosunuz kıvanç alır herif trilyonluk ama siz fakirsiniz:))
Soğan candır 👍
Soğanlı
Soğanlı olur
Soğanlı tabiki de
Dogru demiş
Soganli nett
Doğrudur🤷
soğanlı
Soğansız tercihim
Mene men artı ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar