



Merhaba. 😂
Salçalı ekmek yemedim, yemeyi de pek tercih etmem.😉
Bisküvi arası lokum ise; evet yedim fakat bisküviyi bisküvi olarak, lokumu da lokum olarak yemeyi tercih ederim.😊😄
Rica ederim 😊
Tilkiye pişmiş tavuk yermisin demişler tilli gülmekden cevap verememiş 😁
😂😂
O değil de ,, o resimden sonra biyk🙃 iştahım kaçtı.
Anladin sen onu..
Vee lokumlu bisküvi alayım 1 tane 😀
Yili biyk'ı oldu kiz bu tovbe yarabbim ya 😁😂
Neyli olsun ablama neyli vereyim lokum 😂
Ne istersen ver Maviş 😅 karnım aç 😂
@-ViViR- Sus kiz sus midem bulaniyor zatenn 😝😂😂 senin aklina uyduk kahveye biskuviyi batirdik fena oldum 😁😂😂😜
Hehehe 😂😂 fena Maviş 😂
Bende demiyorum o zaman 😂
Diyemezsin zaten 😏😂
Soner deneme kave icine biskuviyi batirmayi ben yandim sen yanma 😁😂
Hehehe 😅😅 yapmam zaten ya çay mi bu bisküvi batıralîm 😂😂😂
@Sonerr-Demirerr Cok dogru soyledin Soner bu Vivoş akil vermesi iste kalkmis yok efendim kahveye biskuvi batir harika oluyor banada gelip tesekkur edeceksin boyle bir lezzetin muptekasi olacaksin dedi 😏😂
@-ViViR- haklisin sende Vivoşum seni kare kahve boyle yaptti 😘😁😀
Hehehe Allah'ım Allah'ım ya 😂😂çok güzel yazmışsın maviş 😅çok komik uleyn 😅
Onlarla büyüdüm 🙂
Cevap
8Cevap
Salçalı ekmekle bisküvili lokumu birlikte yermiyiz diye sorduğunu sandım 😂🤣Salça ekmeği sevmem, ama askerde çok yedim. Bisküvi arası lokumu hiç denemedim ama sevmem büyük ihtimalle 😃Bir kere bir yerde ben adamın birinin 1 ekmek arasına 3 sade pohaça koyup yediğini görmüştüm. Birde karpuzla peyniri yiyenleri anlayamıyorum 😂kısa şarkı koymuşsun şarkı bitti😁😁
Ahh bu sanlar ahh 😁😀😀
Salca ekmek yenmez zaten iyle bir sey kokusu burnuma geldikçe 😝
Biskuvili lokum ise bir iki defa denedim fena degil ama lokumla aram yok 😀
Okulda slekmek arasi simit espirisi yapiyorum denekki gercekten yiyen varmis 😀
Sen klavye basinda arada uyukluyor musun gayet uzun sarki 3.28 dakika ne olsun 😀😀
Allah mecbur birakmasin mecbur kalinca yemem denilen seyler yenilebilir ama tovbe tovbe igrenc ama 😣😣
Sen bol miktarda askerde yemis olabilirsin illa bizde mi yiyelim yani 😒😒
Bu arada 2 saat bile degil seninki tek kelime 1 saatse hesap et bakayim 😁😂
Oyle oyle %likleri bile karistiran sen dogru hic bulaşma 😁😀
Tesekurler iyi geceler 😀
salçalı ekmeğin halen müptelasıyım onun yeri hiç bir zaman değişmiycek bende :)
hiç salçalı ekmek yemedim ki çiğ salça yenir mi be😏
Annem söylerdi hep okula giderken bisküvi arası lokum alırmış😊
Merhaba,
Bisküvi arası lokum sever ve yerdim..
Vay vay havalara bak 😏Cumle sonuna iki noktakarda koyulmuş 😏😀Hic yemek ayirt etmeyen sen, bence salca ekmegi de yersin 😀
Merhaba ablam 😅
Hehehe maviş ya Allah aşkına yapma böyle😅hehehe sen diyorsan yerim maviş yeter ki de 😅küçükken hiç yapmadılar bize 😅tadı nasıl deneyim nasıl olcak salça sürmek mi sadece yağ dökem mi😅
Soyle ablamm 😂😂Yaa bence hic deneme yani biraz tadi hos degil denemisligim var 😁😁 ama yinede deneyecegim diyorsan salcayi direkt ekmege suruyorsun yag mag yok orjinali bu ama sana kalmis biraz yag bir baharat dokebilirsin ayy anlatirken bile midem bulandi 😣😣
Lan sana mı abla dedim maviş 😂adamı hasta etme fena yaparım he 😅o zaman kalsın 😅😅yok yok istemem 😂😂
Lan mi 😳😳😳
Git motordan atla Soner 😁😂😂
Atladım geldim evdeyim şaka ya maviş ufff 😂
Evet sana dedim abla diye 😅
Neyi dedin 😅
Bisküvi arası lokuma bayılırım.
Hepsini bir arada yiyemem laa
Birincisi bir arada ye diyen yok ikincisi sen yersin, yersin kibarlik yapma simdi 😀😜
Salçayı kendim yapıyorum.. Ve lezzetle yerim 😃
Lokumu her türlü yerim :D ama salça sevmem
Lokumlu bisküvi severim 😍😍
Salca ekmek cok yerdim
Amaan hepsi aynı yere gidicek
sevmem yemem
denemedim bile
mide varmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar