📌 tatlı kaşığının yemek kaşığından küçük olma sebebi nedir sizce?

👉öküz gibi yemek yedin bari tatlıyı az ye
👉ne öyle o fil gibisin tatlıyı bari az ye
👉eveyi deveyi yedin utanmasan bizide yiyecen tatlıyı bari az ye
👉yuh a.. q... boşanda semerini ye diyecem tatlıyı bari az ye
👉hepsi😂
📌tatlıyı az yemeyin ben hep yemek kaşığıyla yerim😂
📌 tatlı kaşığının yemek kaşığından küçük olma sebebi nedir sizce?
📌 tatlı kaşığının yemek kaşığından küçük olma sebebi nedir sizce?
Cevapla