👉öküz gibi yemek yedin bari tatlıyı az ye 👉ne öyle o fil gibisin tatlıyı bari az ye 👉eveyi deveyi yedin utanmasan bizide yiyecen tatlıyı bari az ye 👉yuh a.. q... boşanda semerini ye diyecem tatlıyı bari az ye 👉hepsi😂 📌tatlıyı az yemeyin ben hep yemek kaşığıyla yerim😂
📌 tatlı kaşığının yemek kaşığından küçük olma sebebi nedir sizce?
Tadı damağında kalsın diye azar azar ye diye Tatlı porsiyonları küçük olduğu için 2 kaşıkta bitirme diye Keyfini çıkar diye Ha bir de tatlı kaşığıyla çorba içmeyi bir dene
Tatlının maliyeti yüksek. Az ölçekte çok para getirisi var. "Ben az veriyorum sen azar azar ye, rahatsız etmesin baymasın, tadı damağında kalsın ki, bahşişi çok ver." diyollağ🙂
En İyi Cevaplar