2000 2001 yıllarinin vazgecilmeziydii uretilmiyot artik cok severdim simdi buna benzer bitane pakette cikartmislar kocaman ama asla yerini tutmazz incirlisi vardi cesit cesit cok ozledim yaa keske yine üretilseeee
Üretimi durdurulan çocukken yediginiz özlediginiz yicek hangisi?
Ahahah o güzel yıllar.. Hangimiz kaçmadık ki. Benim kaçış öyküm biraz trajedik. Ben de 5 yaşındayken annem beni ördekli bahçe diye bir yere götürmüştü, onu orada bırakıp 2 km uzaklıktaki eve dönmüşüm. Annem beni evin önünde bulunca hem sarılıp hem dövmüştü, hiç unutmam.. 🤦♂️😂
Ablamla beraber severek yiyoruz bunu, haftada en az 2 büyük paket aldırıyor bana 😂 . Eski olan mı güzel, güzel olan mı eski bilmiyorum ama Turti bir ayrıydı be..
Bende aynıyım, haftada bir neredeyse yeni birşeyler alırım ama daha çok lisedeki giydiğim kıyafetleri giyerim. Eski olan herseyi seviyorum biraz ondan kaynaklı sanırım
aa bu çok harika bişeydi ya ben bunu da çok severim :) tadı damağımda canlandı bak şimdi :) Bunun büyük modellerini 9 lu pakette satıyorlar şimdi yine etinin markası :)
En İyi Cevaplar