Herkesin çocukluğu çok iyi geçmeyebiliyor. Bazı şeylerden mahrum kalabiliyoruz.

Herkesin çocukluğu çok iyi geçmeyebiliyor. Bazı şeylerden mahrum kalabiliyoruz.

Yaa bizim durumumuz çok kötüydü mayonezin tadını bilmiyordum ama merak ediyorum bi kaç günlük harçlığımı biriktirip tost almıştım sos olarak sadece mayonez koydurmuştum mayonezin tadını alabilmek için.
🥺
Ketçap 😄
Maddi durumumuz iyi olmadığı için o tür şeyler lüzumsuz gelirdi aileme almazlardı, alamazlardı..
Komşu ya gitmiştik komşu teyze dolabı açarken gördüm o içeri gidince ketçabı alıp ağzıma sıkmıştım öyle bi tatlı gelmişti ki 😁
Çocukluk işte. ..😟
Cevap
5Cevap
Hayır hiç olmadı.
Pasta. Maddi durumumuz çocukken iyi değildi. Pastanın tadını hep merak ederdim.
Her hâlime hamdolsun.
🙏🏻
Ben şu yabancı filmlerde polislerin sürekli yediği donutlardan yemeyi çok istemişimdir 🍩 aklım hep o yiyeceklerde kaldı 😁
yok olmadı şükür ama büyüyünce börek tarzı şeyleri daha çok sevmege başladım
küçükken insan bilemiyor
aslında pek hatırlamıyorum shsh
Vardır illaki ama ne annem ne de babam geçte olsa çoğu şeyden mahrum etmemeye çalıştılar.
iyi ki varlar
14 yaşıma kadar pasta yememiştim hep merak ediyordum tadı nasıl diye bir kere rüyamda görmüştüm sabah kalkınca çok üzülmüştüm gerçek değil diye.
Hayır olmadı ne istersem yedim içtim
yoo çocukken hiç böyle şeyler düşünmezdim
Hiç olmadı hepsini yedim çok şükür 😂
Hayır olmadı annem herşeyi de yedirmiş sağolsun
Olmuştur
Yedim şükürrr
Mc Donalds 😂😂
🥲
yok galiba kjhdfskj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?