Yiyen bilir yemeyen zaten sorudan uzak dursun.
Hiç akıtma yaptın mı? Yedin mi?
Hiç akıtma yaptın mı? Yedin mi?
offf yemın ederım cok kazık oldu beeee.. bala batırıp batırıp yıyeceksın:(
Teşekkürler
Mıhlama daha iyi
şişersinn
Ayran...
Cevap
5Cevap
şişmanlatır tabi un bu. ben kolayla yiyorum
akıtma sıcak suya dökülen cıvık hamur muydu yaa
Yemedim. O nasıl birşey
Ödem yapar
Yedim çok güzel ama yapanın elinden yemek lazım
direk 10 kilo
Yok yağlı değil mi ya midem kaldırmaz ama güzeldir eminim
@huzursuzluklar boğazına sahip cıkmayan kızlar şişko olur şişkolarıda sevmezlerr
Pardon ya yanlışlık olmuş ayrı yorum olarak yazacaktım. Bu arada insanları ayrıştırmak senin hakkın değil. Kim nasıl olmak istiyosa öyle olsun
@huzursuzluklar ya ya ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar