Elmalı limonlu smoothie yaptım! Sizin en sevdiğiniz içecek hangisi?


Elmalı limonlu smoothie yaptım! Sizin en sevdiğiniz içecek hangisi?
Halouuğ bebişler 😍👻
Elmalı limonlu smoothie yaptım. Ve inanın ki benim gibi bir beceriksiz bile yaptıysa siz hayli hayli yaparsınız. Tadı da aşırı leziz ve fresh oldu. Ne mi koydum 😎 Bir adet limon, yeşil elma, zencefil, buz ve su 🍋🍏🥤
Aslında ben yapmadım 😂 Smoothie makinası yaptı. Ama olsun sonuçta hazırlayan benim banane 👻
@AğaçKakanWoody canımcığımın önerisiyle aldığım
Evde Smoothie Hazırlamak İçin Vestel Mix&Go Aldım! bu ürünle hazırladım 😍

Peki sizin en bir çok sevdiğiniz içecek hangisi?
Dipnot: tarifimi Emine Beder bile istedi o derece asdfg 😜😂

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Elmalı limonlu smoothie yaptım! Sizin en sevdiğiniz içecek hangisi?
Cevapla