Yeme & İçme Normal domates mi yoksa kiraz (çeri) domates mi tercih edersiniz? 91S91 Takip Et FenomenYoda Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Çeri domatesler çok sevimli değiller mi? 🙃Kiraz (çeri) domates🍅Mutlu günler. 🙃#doktoragitmedensorusorayimdedim#birinsanin3gunduratesidusmezmiya#hastaliktanolenbirben Normal domates mi yoksa kiraz (çeri) domates mi tercih edersiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sssonsuzzz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 47% +1 yıl Küçük ve şirin çoğu şeyi severim... ama yazın daha çok çanakkale domatesi (yumurta da diyorlar...) tüketmeyi seviyorum... 0 0 Yorumla
Hâmuş1994 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 , eic 79% +1 yıl Salkım bahçe domatesi ve çeri domates o minik yuvarlak olanlar var ya onlardan. 0 0 Yorumla
erkinkrsy Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 83% +1 yıl Yerine göre değişiyor. Menemen'e tarla domatesi , kahvaltıya çeri domates iyi gidiyor 0 0 Yorumla
ANTARTICA Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 63% +1 yıl Senden daha sevimli olmadiklari kesin, dur senin yerine diyim bak seeennn!😂 0 1 Yorumla 91S91 +1 yıl Hahahajhahajq yaaa rol çalma😂 Yorumla
RealistPanda Takip Et Master Yaş: 27 , eic 37% +1 yıl Normal domates diye bir şey yok,Yerli domatesi tercih ederim.Yerli domatesÇeri domatesBursa domates 0 0 Yorumla
BYPHIC Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 69% +1 yıl Bazıları normal domates sever bazıları çeri ben ise hep, seni isterim seni...#BYPHIC 😁😂 0 0 Yorumla
MoneyForNothing Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Bana görünüşleri ve lezzetleri hep çok yapay gelmiştir. Yaşasın bahçe domatesi. 0 0 Yorumla
AslanHuttus Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl tabikide diğeri o küçücük tatlış domatları severim :D 1 0 Yorumla
Denizli_Horozu_20 Takip Et Bilge Yaş: 36 +1 yıl Köyde yetiştirilen çerileri severim ama dalından kendim toplayacağım. 0 0 Yorumla
yagmur_dursun Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Çeri!! :) Onları çok seviyorum ya, bana göre normal domateslerden daha lezzetliler :) 0 0 Yorumla
mahmuty35 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Çeri olanı var şu anda evde. Onlar daha hoş oluyor açıkçası.. 😊 0 0 Yorumla
Ponçikkedi1 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Çeri domatesler çok tatlı ama domatesi kabuklu yiyemediğim için mecbur normal :( 0 0 Yorumla
francosardunya Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl yemek yaparken normal domates, kahvaltılarda şeker domates ya da çeri 0 0 Yorumla
Arensnuphis Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 71% +1 yıl Çeriler daha hoş, lokum gibi :D 1 10 Yorumla 91S91 +1 yıl Hahaha Yorumla ANTARTICA +1 yıl Alemsin kardesim😂 Yorumla Arensnuphis +1 yıl @Machériecherry bir lokum ahan da burada :)) ( nickinden şey ettim :D )Valla ben her türlü tek atımlık atarım ağzıma çeri alırsam :D Yorumla 91S91 +1 yıl Heaa banada onu anımsatıyor 😃 Yorumla ANTARTICA +1 yıl Ben tek lokmada atinca baya dikkat ederim önce kücük isirik atarim ki balon gibi patlamasin , böyle tehlikeli bir halide var o lokumun sofrada😂 @91S91 cim bak nasilda biliyorum😂 Yorumla Arensnuphis +1 yıl Balon gibi patlayınca zevki orada abi işte :D Ağzın böyle su doluyor misss :D Yorumla ANTARTICA +1 yıl 😂😂😂 Yorumla 91S91 +1 yıl @ANTARTICA ya bunlar nasıl muhabbetler. 😂Engelliycem sizi şimdi😂 Yorumla ANTARTICA +1 yıl @91S91 güzelim cerinin yan etkilerini bilmekte önemli😂 demi @Arensnuphis kardesim Yorumla Arensnuphis +1 yıl @ANTARTICA Aynen abi @91S91 ama ablacım anla bizi sen de :/ Biz çerinin askerleriyiz :D Yorumla
beyazorkidem Takip Et Master Yaş: 28 , eic 58% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. İkiside, ayırmıyorum :) 0 0 Yorumla
Memo4747 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 32% +1 yıl Çeri daha güzel oluyor hop ağza atbiliyoruz :) 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et FenomenMaster Yaş: 46 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı. Tarla domatezi 0 0 Yorumla
ekinovski Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 60% +1 yıl normal domates yumuşak şeyleri pek haz etmiyorum. 0 0 Yorumla
PERFECTLOVE35 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 +1 yıl Kışın sadece çeri. Yazın Çanakkale domatesi. 0 0 Yorumla
EhaMeng Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 619 cevap paylaştı. İkisini de tercih edebilirim. 0 0 Yorumla
hzspagetti23 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 444 cevap paylaştı. Çeri😍 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Normal tabi ki 0 0 Yorumla
Senaa97 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 722 cevap paylaştı. Çeri domates 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar