Saçma ama düşündüren sorular, buz kestiren espriler, fıkrasına gülünmeyen adamlar. 😅 Kral cevapları
Yeme & İçme Bu 5 Taktikle İnternet Ortamındaki Fav Soğuk Esprileri Ateşe Veriyoruz! (Sayfa 4) Burger KING Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1317 Bu 5 Taktikle İnternet Ortamındaki Fav Soğuk Esprileri Ateşe Veriyoruz! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 30 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Harbiden espiriler kötüymüş :D 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl kötü mü komik ve soğuk acaba espiriler neden soğuk Yorumla
majeste34 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 393 cevap paylaştı. Güzel paylaşım teşekkürler 0 0 Yorumla
meraklı_Aylin Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Elinize sağlık dikkate alacağım yazdıklarınızı 0 0 Yorumla
kendihalindegenç1 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Burger king varsa bizde variz dicemde 0 2 Yorumla Bebeğim +1 yıl eee neden yoksun Yorumla kendihalindegenç1 +1 yıl Yokum bebeğim çünkü ben baazardayim Yorumla
fotoğrafçı26 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Teşekkür ederiz Burger kingo 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl geçen bi fav burger yemişim olaayyyy 🍟 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
yaaha komikmis cidden offf
İçerik çok eğlenceli olmuş bayıldım 😊
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Espiriler güzelmiş ama çalışılması lazım
karnım açç burgerkingggggg
İçerik güzel haha beğendim
İyi taktikmis ise yarar teşekkür
Elinize saglık cok gzl olmus
Keyifli bir yazı olmuş emeğine sağlık
Çok komikti. Teşekkürler.
Güzel bence olmuş ellerine sağlık
Ne güzel Allah razı olsun kardeşim
Harbiden espiriler kötüymüş :D
kötü mü komik ve soğuk acaba espiriler neden soğuk
Güzel paylaşım olmuş, komik.
Güzel bir paylaşım olmus ☺️Ya
🙂güzelmiş. aklıma gelirse yazarım
Dünya ise döner ay da kebap
Güzel paylaşım teşekkürler
Bunları yazanın mizah seviyesi yüksekmi
Evet soğuk esprileri ateşe vermek gerekiyor
Viyana kuşatmasında kaç kuş atılmıştır?
Hepside cok soguk espirilerr🥶🥶
Eğlenceli bir içerik komik
🤣🤣🤣 bence espiri yapmak zeka göstergesi
Eğlenceli olmuş evet burger king kaliteli
mis gibi paylasim teşekkürler 🥰
Burger king arada sırada yerim çok değil
Muhtesem kofte ve tavuk lezziz ve uygun
Bi burger olsada yesek king 🙏
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
İlk defa duyuyorum vallaha
Ymk icin butce gdyo baya anaparadan
Ayen kardeşim Aras kargoooo
Bilemiyorum ama bu baska bir
hamburger severiz özellikle sosları👍
Teşekkür ederiz çok keyifliydi
Elinize sağlık dikkate alacağım yazdıklarınızı
eğlenceli bir içerik harikaaa
Güzel bir bence olmuş tebrik ederim
Fav burger güzel görünüyor
Garip ya gerçekten çok garip
Çok eğlenceli olmuş. Teşekkürler
Ülke yi mi ateşe veriyorsun
Güzel bir market zinciri Burger
Ben hic bisey anlamadim yaa
Aşırı derecede güzel birşeye benziyor
Burger King yine en iyisi
kaliteli espri olmuş dmfkfmfmkf
kız bunlar nasıl şakalarr :d
Soğuk espiriler sevmiyorum çok fazla.
Tren nie uçmaz çünkü kanatları yoktur
Burger king varsa bizde variz dicemde
eee neden yoksun
Yokum bebeğim çünkü ben baazardayim
Teşekkürler Burger King <3
Eğlenceli olmuş gayet komik olmuş
Pizzayı daha çok severimm 😂😂
Teşekkür ederiz Burger kingo
geçen bi fav burger yemişim olaayyyy 🍟
Haahha eğlenceli olmuşş 😅😅
Moraliniz bozukken ugrayabileceginiz bi yer
Beğendim zamanı geçirmek için güzel
Güldüm başarılı gerçekten 😂