Saçma ama düşündüren sorular, buz kestiren espriler, fıkrasına gülünmeyen adamlar. 😅 Kral cevapları
Yeme & İçme Bu 5 Taktikle İnternet Ortamındaki Fav Soğuk Esprileri Ateşe Veriyoruz! (Sayfa 3) Burger KING Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1317 Bu 5 Taktikle İnternet Ortamındaki Fav Soğuk Esprileri Ateşe Veriyoruz! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 30 kişi beğendi
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 545 cevap paylaştı. Ben seviyorum aslında ya bu türleri 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl bayılırım ben de Yorumla
Wosty Takip Et Guru Yaş: 102 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 479 cevap paylaştı. Guzel olmus basarili on numero 0 0 Yorumla
alictn26 Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl soğuk savaş izleye izleye soğuk espiri yapar oldum 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ay en sevdiğim programmm Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 865 cevap paylaştı. Haha eglenceli bir bence olmuş güzelmiş 0 0 Yorumla
Nazende__ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Espiri yapacak halimiz kalmadı 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl her şey saka gibi ama güldürmüyor Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı. Olamaz yaa 😁 paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 360 cevap paylaştı. Güzel içerik olmuş. :) teşekkürler 0 0 Yorumla
Luciferingunlugu Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Hayatında duydugum en kotu espirilerdi teşekkürler 0 0 Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 304 cevap paylaştı. Big King XXL bu menünün hastasıyımmm. 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Her yediğinde mutlu olan ben 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ve bennnn😝 Yorumla
HakanUmraniye34 Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Verin gitsin 😀 yansın hepsi cayir cayir 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ateşş seni çağırıyorrr Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 449 cevap paylaştı. Burger King sen neler diyorsun kendine gel 😅 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl soğuk espriler diyorr Yorumla
Kayraalev Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Burger olsa da yesek ya🤭💜 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl evet canımız çekti Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 712 cevap paylaştı. Çok soğuk espiriler var çok gereksiz 0 2 Yorumla Bebeğim +1 yıl bazen yerinde ve komik oluyor Yorumla eternity-a +1 yıl Bazen işte Yorumla
EmilKurjak Takip Et Master Yaş: 107 +1 yıl Hic birine denk gelmedim maalesef 0 2 Yorumla Bebeğim +1 yıl aaa neden çevrende yapan kalmadı mı burada bir sürü var, hepsini okudum :D Yorumla EmilKurjak +1 yıl @Bebeğim ben bilmiyorum efenim Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. İçerik çok iyi olmuş emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Leading_Leader Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 862 cevap paylaştı. Soğuyorum senden diyen biri motor mudur? 0 0 Yorumla
celikmuhendisi Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl İçim üşüdü okurken buz gibi soğuk espiriler 0 0 Yorumla
CALİBRO Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Papua Yeni Gine ama Endonezya çok eski 1 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ahahahahsh çok iyi Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yalnız espiriler baya iyiymiş 😂😂 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl kaliteli ve buzzz gibi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
Olur olur yeriz bizde burger
Faydalı pylasim olmuş gerçekten
Ben seviyorum aslında ya bu türleri
bayılırım ben de
Guzel olmus basarili on numero
Baya faydalı olmuş teşekkürler
Çok güzel paylaşım olmuş tebrikler
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık
Çok güzel bı yazı tesekkurler
Keyifli bir bence olmuş ellerinize sağlık.
İyiymiş ya çok güzel olmuş
Ay bayadir yemiyorum canım çekti simdi
Fastfood sevmiyorum ben beğenmiyorum
soğuk savaş izleye izleye soğuk espiri yapar oldum
ay en sevdiğim programmm
Haha eglenceli bir bence olmuş güzelmiş
Espiri yapacak halimiz kalmadı
her şey saka gibi ama güldürmüyor
Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler.✨🌸
Güzel bir paylaşım olmus teşekkürler
Maalesefavori soğuk espirim yok
Harika çok eğlenceli olabilir
Baya soğuk espriler hakikaten
Olamaz yaa 😁 paylaşım için teşekkürler
Emeğine sağlık güzel olmus
5 çok komik olmuş çok iyi
Güzel içerik olmuş. :) teşekkürler
Hayatında duydugum en kotu espirilerdi teşekkürler
Güzel bence olmuş emeğinize sağlık
Big King XXL bu menünün hastasıyımmm.
Her yediğinde mutlu olan ben
ve bennnn😝
kaliteli soğuk espiriler 😁
Verin gitsin 😀 yansın hepsi cayir cayir
ateşş seni çağırıyorrr
Burger King sen neler diyorsun kendine gel 😅
soğuk espriler diyorr
Eğlenceli ve güzel içerik :)
Ver oğlum müziği yasssshiinnn
Mükemmel anlatım için teşekkür ederiz
Burger olsa da yesek ya🤭💜
evet canımız çekti
Çok soğuk espiriler var çok gereksiz
bazen yerinde ve komik oluyor
Bazen işte
Teknoloji geliştikçe güzel oluyor
Hic birine denk gelmedim maalesef
aaa neden çevrende yapan kalmadı mı burada bir sürü var, hepsini okudum :D
@Bebeğim ben bilmiyorum efenim
Güzelmiş yaa hepsi😂aklıma gelirse yazarım
Güzel espriler elinize sağlık 😄
İçerik çok iyi olmuş emeğinize sağlık
Ço keyifliydi 😃😃 çok beğendim
Güzel paylaşım olmuş emeğinize sağlık
Soğuyorum senden diyen biri motor mudur?
Başka şeyler bulamadınız mı
Espriler iyi düşünülerek yazılmış.
İçim üşüdü okurken buz gibi soğuk espiriler
Çok iyi ya😂😂 mükemmel ❤️❤️😂😂😂
Düzgün olmalı ya ortam değilse olmuyo
baya komik olmuş lsncsldnsnd
Papua Yeni Gine ama Endonezya çok eski
ahahahahsh çok iyi
Harika olmuş eline sağlık
eğlenceli içerikmiş espriler komik
Burger king en sevdiğim fast food zinciri
Cok komikmis mumkunse bi daha olmasin
Ne guzel bos isler olmazsa olmaz
Teşekkürler güzel paylaşım
Yalnız espiriler baya iyiymiş 😂😂
kaliteli ve buzzz gibi
Beni de ateşe verin açımm açç
değişik bir içerik olmuş :)