Saçma ama düşündüren sorular, buz kestiren espriler, fıkrasına gülünmeyen adamlar. 😅 Kral cevapları
Yeme & İçme Bu 5 Taktikle İnternet Ortamındaki Fav Soğuk Esprileri Ateşe Veriyoruz! (Sayfa 2) Burger KING Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1317 Bu 5 Taktikle İnternet Ortamındaki Fav Soğuk Esprileri Ateşe Veriyoruz! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 30 kişi beğendi
Burkyss Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Çok güzel paylaşım olmuş bende bi espri yapim bari Geçen file çorap aldim zürafa almadim 0 0 Yorumla
blablateresa Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bende ne bakıyorsun kırgın kırgın sende seviyorsun nenesi çılgın diyorum buna da bi soğutma çalışması lütfen sjsjjs 0 0 Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 +1 yıl Şu yerin kulağı olayı hoşuma gitti sksboübxkensjs 1 0 Yorumla
AleynaBaşakbaş Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Onu bunu boşverinde çok komik shshs 1 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl evet ya yapacak espri bulamadım üzüldüm Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl -Kahveyi ütü üzerinde yaparsak ne olur? -Ütü bir arada olur🐭 1 4 Yorumla seriatdinislamm +1 yıl Esprini anneme yaptım güldü Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @seriatdinislamm sevindim Yorumla paldıratıcı +1 yıl Olamaz olamazzz 😂 Yorumla 1 yorumu gör Cevap sahibi +1 yıl @paldıratıcı 😬😬 Yorumla
deniz47 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Ceyda Kasabalı'yı göreve davet ediyorum 1 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ay gelse keşkee. d Yorumla
sütlüAyşe Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl hamburgeri güzel ama ben suflesine bayılıyorum 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ay evet suflesi efsaneee Yorumla
BayanBiber Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl hamburger alacağım zaman ilk adresim Burger King 0 0 Yorumla
Rwaii Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Her zaman sevdiğim bir yer oldu hafta sonu gitmek güzel olabilir 0 0 Yorumla
Newbeginning Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Soğuk espriler moda oldu bazilari baya iyi yalniz 0 0 Yorumla
Fırtına0695 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bayılıyorum ama çok pahalı keşke fiyatlar biraz daha uygun olsaydı 0 0 Yorumla
Kaptan_denizde Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Harbiden çok kötü espiriler tiksindim resmen 0 0 Yorumla
enesulusoy Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Bilgiler için cok teşekkür eder afiyet olsun dilerim efenim☺️👍 0 0 Yorumla
ship_kaptan Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Zaten karnım açtı şimdi sipariş vereyim ve kimlerin canı çekti 0 0 Yorumla
süvari09 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Abi yapmayın cok kötü oluyo yeni şeyler lazım bence 😂 0 0 Yorumla
EgonomikHayaller Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Soğuk espri yapan çok var çevremde maalesef 0 0 Yorumla
eso2114 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl soguk espri diye suraya yazilanlarin cogu düz cümle. yorumsuza basmak istiyorum 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Fav ajanzjsnjs ne kafa bi başlıkBayıldım :D 1 1 Yorumla xunixx +1 yıl 💜 Yorumla
sEn_tabiki_26 Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Söyleseydinizde kalın giyinseydik. 1 2 Yorumla Bebeğim +1 yıl ahahahahahahha güldüm he Yorumla sEn_tabiki_26 +1 yıl bende gülmek isterdim 😀 Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 476 cevap paylaştı. Hepside komik beğendim başarılar 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ya aslinda anlamsiz her olan her sey benim için gülme sebebi haahaha 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl enn güzeli pozitiflik Yorumla
BOŞVER1907 Takip Et Master Yaş: 119 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 379 cevap paylaştı. Super😀😀😀😀😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂 0 0 Yorumla
Mr_Potter Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 628 cevap paylaştı. Burger olsun da buz muz kalmaz :) 0 0 Yorumla
zeriko Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Sabah sabah canim cekti 😂 🍔 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl sabah ben bi kere yemiştim ama akşamdan kalandı tavada ısıtmıştım öyle aklıma geldi Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Buz gibi espri.. hamburger severim 😋 0 0 Yorumla
biradettuba Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Uzun bir süre hamburger görmek istemiyorum 😒 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl aaa neden ben bayılırım Yorumla
Seveceksin85 Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Çok iyi soğuk espiriler hepsi whooper oldu 0 1 Yorumla Bebeğim +1 yıl ahahaha kelime şakasııı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
soğuk esprileri ateşe vermişiz. 🥳 hemen deneyeceğimmm 😍
ben neden bu esprilerin hiç birini anlamadım
Gerçekten çok ilginç gülmek ve güldürmek güzel ama🤣
Çok güzel paylaşım olmuş bende bi espri yapim bari
Geçen file çorap aldim zürafa almadim
Bende ne bakıyorsun kırgın kırgın sende seviyorsun nenesi çılgın diyorum buna da bi soğutma çalışması lütfen sjsjjs
Şu yerin kulağı olayı hoşuma gitti sksboübxkensjs
Onu bunu boşverinde çok komik shshs
evet ya yapacak espri bulamadım üzüldüm
-Kahveyi ütü üzerinde yaparsak ne olur?
-Ütü bir arada olur🐭
Esprini anneme yaptım güldü
@seriatdinislamm sevindim
Olamaz olamazzz 😂
@paldıratıcı 😬😬
Ceyda Kasabalı'yı göreve davet ediyorum
ay gelse keşkee. d
Sizi havaya 3 kere atıp iki keremi yakaladılar
hamburgeri güzel ama ben suflesine bayılıyorum
ay evet suflesi efsaneee
hamburger alacağım zaman ilk adresim Burger King
Her zaman sevdiğim bir yer oldu hafta sonu gitmek güzel olabilir
Soğuk espriler moda oldu bazilari baya iyi yalniz
Bayılıyorum ama çok pahalı keşke fiyatlar biraz daha uygun olsaydı
Harbiden çok kötü espiriler tiksindim resmen
Bilgiler için cok teşekkür eder afiyet olsun dilerim efenim☺️👍
Zaten karnım açtı şimdi sipariş vereyim ve kimlerin canı çekti
Masada hangi örtü kullanilmaz : bitki örtüsü
icerigi okuyunca tum soğuk esprilerimi unuttum
Abi yapmayın cok kötü oluyo yeni şeyler lazım bence 😂
Soğuk espri yapan çok var çevremde maalesef
soguk espri diye suraya yazilanlarin cogu düz cümle. yorumsuza basmak istiyorum
Burger olsa da yesek.. yaaa
Fav ajanzjsnjs ne kafa bi başlık
Bayıldım :D
💜
@BurgerKING sen soğuk yapma yeter😂😂
Hani ateş bizi çağırıyordu? Ne oldu şimdi?
Söyleseydinizde kalın giyinseydik.
ahahahahahahha güldüm he
bende gülmek isterdim 😀
Hepside komik beğendim başarılar
Güzel paylaşım teşekkürler
Soğuk evet ama ciddiye almıyorum
Şimdiden işe yaradı teşekkürler.
Güzel espriler severim favorı olması lazım
eğlenceli bir içerik kaydettim
haydaa ahahah güzel aynen
Benim de aklıma bir tane geldi de neyse sjjs
Burger King candır gerisi heyecan 👍
ateş bizi çağırıyorrrr 🔥
Hahahhahahhahahah işte bu iyiydi 😂😂
Ya aslinda anlamsiz her olan her sey benim için gülme sebebi haahaha
enn güzeli pozitiflik
Ateş seni çağırıyor dikkat et
Güzel olmuş bence iyi gayet
Okurken çok keyif aldım elinize sağlık :D
Emeğine sağlık çok iyi bir bence olmuş
Super😀😀😀😀😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂
Güzel taktikler var emeğine sağlık
Sjsjsjsjsj güzel bir paylaşım olmuş
Burger olsun da buz muz kalmaz :)
Ceyda Kasabalı nerdesin 🤣
Sabah sabah canim cekti 😂 🍔
sabah ben bi kere yemiştim ama akşamdan kalandı tavada ısıtmıştım öyle aklıma geldi
Hemen gidip big king menü yemeliyim
Buz gibi espri.. hamburger severim 😋
Uzun bir süre hamburger görmek istemiyorum 😒
aaa neden ben bayılırım
Çok güzel bir paylaşım olmuş
Emeğine sağlık güzel olmuş
Tipe bak çay demle ☕️🧉:)
Gerek yok gayet komiğim zaten
Değişik fikirler diyelim :)
Hahhah eglenceli icerik olmus
Çok iyi soğuk espiriler hepsi whooper oldu
ahahaha kelime şakasııı