Amsterdam'daki Favori Mekan Önerilerimle Geldim
Bu şehir pek çoğumuzun aklına kanallarla çevrili rengarenk evler ve hareketli gece hayatı getiriyor, öyle değil mi? Peki ya ara sokaklarda birbirinden güzel yeme-içme mekanlarını ne kadar biliyorsun?
İşte sana deneyimleyebileceğin 3 farklı mekan önerisi!
1- Pluk Amsterdam

Güne lezzetli ve sağlıklı bir başlangıç yapmak isteyenlere sesleniyorum. Amsterdam'ın ara sokaklarından birinde yer alan Pluk Amsterdam, rengarenk tasarımıyla daha içeri girmeden insanı kendine çekiyor. Hem tatlı hem de tuzlu seçeneklerin yer aldığı mekan, sosyal medya için de adeta bir görsel şölen. Bu mekanda rengarenk paylaşımlar yapabilirsin. Oturup mekanın tadını çıkarmanın yanında Amsterdam sokaklarında sana eşlik etmesi için Pluk kahveni take away olarak alman da mümkün. Ama öncesinde, taze meyvelerin bir araya geldiği Pluk Unicorn Bowl'u denemeni tavsiye ederim!
2- Van Stapele Kurabiyeler

Tatlı severlerin listesinde yer alması gereken bir mekan Van Stapele! Tek çeşit bir kurabiye için dakikalarca sıra bekleyebileceğin ufacık bir dükkandan bahsediyorum. Öyle ki, dükkan 17.00’da kapanmasına rağmen öğlene kadar tüm kurabiyeler bitmiş oluyor. Bu yüzden satışlarına sınırlandırma getirmişler ve maksimum 7 tane alabiliyorsun.
Üstelik tüm kurabiyeler gözünün önünde hazırlandığı için içeriğine dair hiçbir şüphen kalmıyor. Yani kalorili ama sağlıklı bir atıştırmalıktan bahsediyorum. Aramızda kurabiye canavarları varsa onların vazgeçilmezi olacağına eminim!
3- Manneken Pis Patatesleri

Son önerimde diyete ve sağlıklı yaşama kısa bir ara veriyoruz. Hollanda’da pek çok şubesi bulunan Manneken Pis’in Amsterdam şubesinde de uzun bir sırayla karşılaşman mümkün. Yine de denemeye değer. Üstelik bu sefer Hollanda’nın bir numaralı patates kızartması yapan mekanından bahsediyoruz. Üç farklı boyutta sunulan patateslerin üzerine istediğin kadar sos ekleyebilirsin. Benim tavsiyem, Hollanda mayonezini üzerine koydukları soğan parçalarıyla birlikte deneyimlemen… Soğan ve patates birlikteliği sana saçma gelmiş olabilir. Ama yeni deneyimler yaşamak için Amsterdam’dasın, öyle değil mi? O halde yediklerinde de sınırların dışına çıkma zamanı…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Teşekkürler güzel bir bence
Modern kölelerin gezinti alanları..
Şu Avrupa Avrupa diye çığlık atan kafaları...
Hiç anlamıyorum
Avrupa bana hiçbir şey vaad etmiyor.
Ama Afrika...
Koca bir dünya
Kocaman bir insanlık
Muazzam bir coğrafya vaad ediyor
İmkanım olunca gideceğim inşallah
Görev maksadıyla bir çok defa Avrupa da bulundum. Hatta bir keresinde köln’e cuma akşamı gittim. İş cumartesi iki saatti pazartesi Ankara’ya döndük. Arkadaşlar Hollanda Amsterdam a geçti biz köln de takıldık. Yemin ederim en büyük pişmanlıklarımdan biridir Hollanda Amsterdam’a fırsatım varken gitmemek…
Şu manneken patateslerinden istiyorum. Yanında da lager bira olursa çok güzel olur. Öyle yazmışsın ki şu benceyi, kalkıp amsterdam'a gidesim geldi. 🙄
Biz İzmir'e, Muğla'ya, Antalya'ya gidemiyoruz. Amsterdam'ın lezzet mekanlarını ne yapalım?
Güzelmiş bir sonraki gidişimde buralarada uğrarım 🤔
afiyet olsun bana da patateslerden gönder desem soğur sen yerime de ye :)
patatesleri aşırı övdüler ama sıcak yemek lazım kurabiyelerden getirmişlerdi gerçekten mükemmel
gitmedim ama güzel mekan
Daha Türkiye'yi gezemedim ya Amsterdam Dursun
Hiç gitmediğim için bilmiyorum
Bir gün yolum düşerse Amsterdama tabi ki :)
Hic gitmedigim için bilmiyorum ki
Patatesleri bir deneyebilirim
tavuklu pilav candır :)
Türkiye’de mahsur kalmak
Yolum düşerse aklımda bulunsun emeğinize sağlık
Faydalı bir bence olmuş
Güzel paylaşım olmuş.
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık 🙂
Eğer gidebilirsek uğrarız.
Umarım bir gün gitmek nasip olur
Guzel bilgi
Evet dillere destan baya baya
Teşekkürler
Canım çekti shhsis
Patatesler guzel
Süper tatlar
Iyimis
Gidince değerdireceğim 🙂🙂
İyi paylaşım
orada mısın
Gidebilen var mı
Amsterdam’a gittik yemeklerini tatmak kaldı 😂
Faydalı yazı
Ellerine sağlık.
eline sağlıkkk
Güzelmis
Türkiye gibisi yok
amsterdama gitmedim
Emeginize sağlık
Hepsi güzel
Harika gorunuyolar
Gidersem söylerim😂