Deniyor

Eminönü'nde Turistlerin Sık Tercih Ettiği Kebapçı ve Künefeciyi Tadımlıyoruz

Bir hafta sonunu daha evde geçirmek istemedim. Arkadaşımla buluşmaya karar verdim ve bindim vapura. İstanbul'un soğuk sularında başlayan kısa ve keyifli yolculuğum Eminönü'nde sona erdi.

Eminönü'nde Turistlerin Sık Tercih Ettiği Kebapçı ve Künefeciyi Tadımlıyoruz

Karnım çok acıkmıştı. Güzel bir mekana gidip göbüşümü doyurmak istiyordum. Her hafta önünden geçtiğim, ''Abi buyur, künefemizi beğenmezsen ücretsiz..'' diyen adam aklıma geldi.. Önce telefondan kebapçıyı araştırdım, olumlu yorumları okuyunca hızlı adımlarla yürümeye başladık. Bir restorana gitmeden önce olumlu ve olumsuz yorumları okumanızı öneririm.

Beş dakika yürüdükten sonra künefesiyle ünlü Gaziantep Közde Künefe ve Kebap Salonu'na ulaştık.

Hem gözümüzü hem de karnımızı doyuran kebap

Eminönü'nde Turistlerin Sık Tercih Ettiği Kebapçı ve Künefeciyi Tadımlıyoruz

Kebapçıya girince kendimi İstanbul'da değil de Gaziantep, Adana'da yani farklı bir yörede hissettim. Dekorasyonu çok beğendim, ayrı bir özen göstermişler. Beni için yemeklerin ve tatlıların lezzeti kadar dekorasyon önemli.

Neyse efeniiim, karnımız çok açtı. Hemen siparişlerimizi verdik çok beklemeden sunumu pek alışık olmadığımız şekilde yapıldı. Bizleri Adana'da hissettiren dekorasyon ve sunum artı puanı kapmıştı bile.

Miss kokulu kebabımızdan bir parça aldım ve tadını beğenmiştim. Olması gerektiği gibi bir acılık vardı, ağzımıza o sakızımsa et parçaları gelmiyordu. İki farklı köz biber ise dikkatimi çekti. Birisi acı, diğeri ise tatlı biberdi. Seçimi bize bırakmışlar :) Acılı ezmesi ise tatlı değil! Evet, tatlı değil. Birçok restoran acılı ezmeyi hafif sunuyor, o yüzden belirtmek istedim. Biz memnun kaldık, bir buçuk porsiyon doyurucu olacaktır.

Ek olarak; Kız arkadaşım kebabı acı buldu çünkü acıyla hiiç arası yok. Acı benden uzak olsun diyorsanız urfa kebabı yemenizi öneririm.

İlk görüşte künefe aşkı

Eminönü'nde Turistlerin Sık Tercih Ettiği Kebapçı ve Künefeciyi Tadımlıyoruz

Öncelikle künefeyi ilk burada yediğimi söylemek istiyorum. Peynirin hiçbir çeşidini sevmediğimiz için şu ana dek uzak durmuştum. Ta ki o güne dek. Közde hazır olan künefe masamızda yerlerini aldı. Çalışan yine notunu eklemişti, ''beğenmezseniz ücretsiz'' olduğunu söylemişti. İddialı buldum. :)

Közde pişen her şey güzel olur mantığıyla dilimledim ve ilk parçamı ağzıma aldım.. Alırken ne zorlandım ama.. Uzadıkça uzuyor ^^ Bir uğraş sonucu ağzımda pammmık şeker gibi eriyen muazzam bir tatlı vardı. Diğer şerbetli tatlılara nazaran çok şerbetli bulmuştum ama rahatsız etmiyordu. İsteğe göre şerbetine siz karar verebilirsiniz.

Daha sonra birçok mekana gittim, künefesini denedim ama hiçbirisi bu künefeci kadar lezzetli yapamıyordu. Baymayan bir tadı var. Eğer künefenin büyüsüne kapılmak istiyorsanız mutlaka gelip yemenizi öneririm. Google'a Eminönü Künefe yazınca ilk öneri bu mekan oluyor. :)

Geçmişten geleceğe kısa notlar

Eminönü'nde Turistlerin Sık Tercih Ettiği Kebapçı ve Künefeciyi Tadımlıyoruz

Kebap ve tatlıların lezzeti bir yana kebapçının atmosferini ve sunumunu çok beğendim. Dekorasyonu oldukça güzeldi. Mekanın sevdiğim diğer yanı ise notlarımızı bizden sonra gelecek müşterilerle paylaşabiliyoruz. İstediğinizi yazabiliyorsunuz, yüzleri gülümseten notlar okumadık değil. Belki bir yenisini siz bırakırsınız. :)

Bir bencemin daha sonuna geldik,
Acıkırsanız mutlaka uğramanızı isterim.
Kalın sağlıcakla;

Eminönü'nde Turistlerin Sık Tercih Ettiği Kebapçı ve Künefeciyi Tadımlıyoruz
Cevapla