Krep yemeyi sevmeyenimiz var mı? Şahsen ben çok seviyorum ve krep yapma makinesi sayesinde çok rahat ve çabuk yapmaya başladım.

Şimdi basitçe bir krep nasıl yapılır ve makine nasıl kullanılır ondan bahsedeceğim...
Önce; 2 yumurta, 1 su bardağı süt, 1 su bardağı su, 2 su bardağı un, 1 çay kaşığı tuz ve çeyrek çay bardağı sıvı yağ kullanarak krep hamurumuzu hazırlayacağız. Kabarık sevenler kabartma tozu da ekleyebilir.

Tatlı olmasını istiyorsanız biraz vanilin ekleyebilirsiniz. ;)


2 yumurta kabarıncaya dek çırpılır ve sonra süt ile su eklenip yine çırpılır.


Ardından un eklenir ve yine çırpılır. İyice homojen biçimde karıştıktan sonra tuz ve sıvı yağ da eklenir. Bu aşamada kabartma tozu ya da vanilin eklemek isteyenler onları da ekleyebilir. İyice çırpılır.


Karışım dinlendirilirken, makine ısıtılır.

Makinenin kendi tabağı var KScanlar :) Kullanımı çok kolay...


Makinenin tabağına karışımı boşaltıyoruz ve gerisini makine hallediyor.

Hazır olan kreplerimizi gönlümüzce donatıp ziyafet çekebiliriz. :D Ben çikolata ve çilek ikilisini öneririm.
Afiyet olsun... :)
Orijinal Uyuyançirkin bencesi :) Resimler izinsiz kullanılamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar