Kabul edelim; bazı şeyler bizi çok şaşırtıyor! 😳 Şaşkınlığımızı üstümüzden atmak için denemek ve ka
Yeme & İçme Karşılaştığımızda Şaşkınlığımızı Gizleyemeyip “Bu Da Olur Mu?” Dediğimiz 6 İlginç Şey (Sayfa 3) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 410 Karşılaştığımızda Şaşkınlığımızı Gizleyemeyip “Bu Da Olur Mu?” Dediğimiz 6 İlginç Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 14 kişi beğendi
Bukowski_ist Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 857 cevap paylaştı. hiç tadına bakmadım tadına bakcam gerçekten nasılmış 0 0 Yorumla
allhhaan Takip Et Guru Yaş: 52 +1 yıl teslayi, c 200, 240 i bmw yi ticari taxi yapanlar... 0 0 Yorumla
PamuKadın Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Ben bir ara koltuk altı kıllarını boyayan kızların fotolarını görmüştüm. Iyi ki tutmadı o akım 😱 0 0 Yorumla
SonSahneci Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Saçlar iyiymişte bir daha nasıl aynı şekile getirilecek rüzgar esse dağılıp gidecek :) 0 0 Yorumla
Umavci Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Dişe dövme yapılıyomus haberlerde görmüştüm ona daha çok şaşırdım açıkçası 0 0 Yorumla
fatmanurkocc Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Yogurttan Tutti Frutti oluyor o sayilir mi dondurma ne de olsa haha 0 0 Yorumla
Dehaaaaa Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yoğurtlu dondurma yemiştim , arkadaşlar aklınca şaka yapıyordu ama hoşuma gitti :) 0 0 Yorumla
Eren1ks2 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Aynen bende yoğurta katiliyorum ilk başta tadı kötü olur diyordum ama çok güzelmiş. 0 0 Yorumla
dipsyx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl şu kaşlar saçlar çok saçma olmuş. İnsana "ne gerek vardı?" dedirtmeden edemiyor... 0 0 Yorumla
taylan7676 Takip Et Bilge Yaş: 48 +1 yıl Acaba 14 ayarıfa var mı.. Biraz daha ucuz olur da 1 0 Yorumla
Meira97 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Ispanaklı kek olmaz demiştim :) 1 1 Yorumla Koylu41 +1 yıl Oluyo hemde tatlisi 😀 Yorumla
_ghost_gril_ Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 502 cevap paylaştı. Yastik ve yogurttan tatli tam benlik 😅 1 0 Yorumla
In_flames_ Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl O yastıktan istiyorum 😄 1 1 Yorumla Koylu41 +1 yıl Hangi yastik askim Yorumla
VicdanımRahatsız Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Antalya'da üstsüz bir turist karı gördüğüm an. 0 0 Yorumla
azelcan Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Uyku yastığı, iyiymiş. 0 0 Yorumla
Dengesizgirll Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Cidden çok şaşırdığım şeyler oldu :) eline sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
606Cevap
hiç tadına bakmadım tadına bakcam gerçekten nasılmış
teslayi, c 200, 240 i bmw yi ticari taxi yapanlar...
Ben bir ara koltuk altı kıllarını boyayan kızların fotolarını görmüştüm. Iyi ki tutmadı o akım 😱
Saçlar iyiymişte bir daha nasıl aynı şekile getirilecek rüzgar esse dağılıp gidecek :)
Dişe dövme yapılıyomus haberlerde görmüştüm ona daha çok şaşırdım açıkçası
Yogurttan Tutti Frutti oluyor o sayilir mi dondurma ne de olsa haha
Yoğurtlu dondurma yemiştim , arkadaşlar aklınca şaka yapıyordu ama hoşuma gitti :)
Aynen bende yoğurta katiliyorum ilk başta tadı kötü olur diyordum ama çok güzelmiş.
şu kaşlar saçlar çok saçma olmuş. İnsana "ne gerek vardı?" dedirtmeden edemiyor...
Bilemedim hiç denemedim. AMA yemek lazım :)
Acaba 14 ayarıfa var mı.. Biraz daha ucuz olur da
Altin maskesi tam benlik 😅
Ispanaklı kek olmaz demiştim :)
Oluyo hemde tatlisi 😀
Yastik ve yogurttan tatli tam benlik 😅
O yastıktan istiyorum 😄
Hangi yastik askim
Ledli kirpikler vardı bide kaş mı olmuş
bu saç dövmesi efsane :D
İlginç şeyler temizlik robotnu tuttum ama..
Yararlı paylaşım eline sağlık :)
İlk kadının kaşları ne öyle ya :D
artık birşeye şaşırmaz oldum :)
Şu uyku yastığından bana lazım.
Antalya'da üstsüz bir turist karı gördüğüm an.
daha neler göreceğiz acaba
Güzel paylaşım ellerine sağlık
Haksızlık olduğunda böyle diyorum genelde.
Arabayı pavyona çevirenler
Limonlu cheesecakeli olan tabiki
Bu hayatta artık hic bir sey beni şaşırtmıyor.
Allah aşkına ledli kaş nedir ya
O yastik supermis he😂
En kısa zamanda deniycem
Altın maske olayında kaldım 🙊
temizlik robotları güzelmiş
Uyku yastığına güldüm.
iç görmedim daha önce görürsem denerim
2. Olan guzele benziyoor 😄
Gerçekten çok tuhaflar
Yuz maskesi tam favorilik 😂😂
YAkın zamanda denicem merak ediyorum
O temizlik robotuna benimde ihtiyacım var
Daha neler gorcez acaba :)
Çilekli çok güzel olurdu 😂
Bunlar artık şaşırtmıyor
Yoğurt ve pekmez iyidir
bilgiler için teşekkürler
Uyku yastığı, iyiymiş.
Lemon cheesecake adamdır
Diş dövmesi gördüğümde pes etmiştim.
Limon-chessecake olanı favorimm :)
Islak kek vazgecilmezimmm
elbette limonlu cheescake'li olan :P
Limonlu chess cake cok severim
çikolatalı olan danissimo
Cidden çok şaşırdığım şeyler oldu :) eline sağlık
İleride şu anki yaşantımız çok ilkel gelecek
Denemekten zarar gelmez sanırım
Aptal japon icatları olabilir 😂😂
Temizlik robotu iyiymiş
danissimo en iyi tatli