Çoğu kızlar için okulların başlaması demek her gün ne giyeceğim derdi başladı demek oluyor.. Gerçi bazen bir kıyafeti üç gün üst üste giydiğim oluyordu helede sınav zamanı hiç önemsemezdim.. Neyse ki okul bitti kurtuldum :/
Deri için olanı güzel ama bizim burada kızlar hiç böyle giyinmiyor gayet mini etekler, mini/midi elbiseler bazen düğüne gitseler bunlar nasıl gidecekler acaba diye merak ediyorum :)
Deri ve kot ürünler üzerinden kombin yaparım hep, her zaman. Hiç de ne giyeceğimi dert etmem. Beni bir yerde görüyorsanız büyük ihtimalle üzerimde bir askılı ve jean vardır. *Gecen bol olsun.*
Etekli kombin disinda hepsini giyiyorum ya degistir degistir giy elime ne gelirse İstanbul'da sabah 2 saat yol cekiyorum topukludur etektir yemez hemde 500t de😂
Okula değil defileye gidiyorlar hergün tüh ya bide burda soruyorsunuz kombin diye. Adam gibi giyinin gidin işte nedir yani bu insanlarla sidik yarıştırma çabası.
Yahu neyle güzel göründüğünü düşünüyorsam onu giyerim okula gitmek için ekstra kombinle faaln uğraşmam bn bazılari abartip sanki podyuma çikacak gibi geliyor kampüse bana saçma geliyor
En İyi Cevaplar