Bu sene en çok tercih edilen kıyafetler arasında beyaz elbiseler yer alıyor. Siz tiril tiril beyaz elbiseleri seviyor musunuz?
Tercih ederseniz altına nasıl bir ayakkabı seçiyorsunuz?

Tercih ederseniz altına nasıl bir ayakkabı seçiyorsunuz?

Bayiliyorum sevmek ne kelime. Altina ise sandelet ya da terlik giyilecegi yere gore kombonlenir😉
beyaz elbise güzeldir
sandalet seçsinler altına ne olacak:)
Elbise değil şort tişört miss gibi takıldım. Ama hoş tabii bunlar da.
Genel olarak elbiseleri çok seven biriyim güzel görünüyorlar..
Cevap
5Cevap
Kadında beyazı ćok beģeniyorum. Asil ve temizlik timsali. 😉
Elbiseler vazgeçilmezim
bu yaz 50 bin kere beyazdan bahsedildi ya :D
çok hoşlar ama kilolu gösterir :(((((((((((((((
evet begeniyorum 😍😍
beyaz her senenın modası :D
Ben bayanlara pek yakıştırmıyorum
hm.. benimde var ama daha görmek nasip olmadı
Beyaz tercih etmiyorum
Severek giyiyoruz. 👍
fotoraftaki gibi krem rengi
Beyaz rengi severim zaten
kar beyazı seviyorum en çok
Çok beğendim bu elbiseyi.
Evet bazısı çok hoş duruyor
evet çok şık
Beğeniyorum
Çok hoş duruyor.
güzelmis ☺
Her yerde giymem
hayir
Bunlar perde gibi
Güzell💞
allah alah
Güzel bence.
Tabi kide ewwt
Seviyorum
Tercih etmiyorum
begeniyorum
evet çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar