Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Yeni bir sezon geliyor, yeni bir sezon gelirken yeni bir ayakkabı almadan da olmaz dedim, tabii ki soluğu Nike.com’da aldım. Öncesinde Nike Airmax kullanıyordum, o yüzden Nike’ın rahatlığını biliyorum ama beğendiğim modeller ayaklarımda nasıl duracak görmek için bir koşu alışverişe çıktım. İnternette Nike’ın en rahat modeline bakarken insanların “neden Cortez yok artık, en rahatı oydu!” yakınmalarını gördüm, tekrardan üretilmeye başladığını da okudum. Dedim, o zaman hedef Cortez’dir, ileri!

İlk girdiğim mağazada 2 adet Cortez modeli vardı.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

İlk denediğim klasik modellerden. Beyaz, üstünde siyah Nike arması var ve altında da siyah çizgisi var. Gerçekten çok rahat ve ayakta çok güzel görünüyor. Diğeri ise bunun tam zıttı, siyah üzerine beyaz Nike arması.

Bu model her kıyafetle giyilebilir!

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Gerçekten her kıyafetle giyilebilecek bir model, zaten rengi de her şeye uyumlu olur. Gerek jean ile (ki benim üstümde kot vardı gayet güzel yakıştı) gerek şortlarla, gerek kısa uzun fark etmeksizin elbiselerle mükemmel duracağına inanıyorum. Siyah olan da oldukça şık ama koyu kalabilir kıyafetle diyerek yaz renklerine doğru ilerledim…

Bir başka mağazaya doğru yola çıkıyorum, burada 3 model var.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Evet yorgunluktan ayaklarım şişti, onu görmezden gelin. :) Bu modele tam anlamıyla ba-yıl-dım. Kotla beraber süper görünüyor, bordo ve turkuaz aşırı tatlı durmuş beraber. Ama ne yazık ki, evet ne yazık ki bana uygun numarası yoktu.

Başka baharda görüşmek üzere bordo Cortez’im…

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Seni bulacağım, beni unutma olur mu? Ben ki seni giyip bütün Nike mağazasını fellik fellik dolaşmış kızım. Ben ki görevlilere “yiaa lütfen, hiç mi yok, teki bile mi yok?” demiş insanım. Buluşacağız…

Diğer modelim de bir o kadar tatlı.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

İlk mağazadaki beyaz üstüne siyah armalıya benziyor, bu da beyaz üstüne mavi armalı. Altında siyah çizgi yerine krem rengi bir çizgi var ve orta kısmı da o alttaki çizgiyle aynı kremlikte. Bunu da ayağa çok yakıştırdım, yine her kıyafetle giyilebilecek bir ayakkabı.

Ama tek ayakkabı almaya çıktım, başkası sebebiyle seni de elemek zorundayım güzel mavilim.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Ama seni de unutmadım, bir sonraki ay sen de benimle beraber eve gelebilirsin. <3

Ve geliyoruz kalbimi çalan güzelliğe.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Hayır bu sefer mağazada çekmedim, sürpriz olsun sizlere istedim. Bu Classic Cortez Nylon. Hazırsanız, açıyorum!

Ta-ta-ta-taaam! Karşınızda içinde hem mavi, hem gri, hem de beyazı barındıran bebek Cortez’im!

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Evet açıkçası tercih yapmak zordu, hepsi de benim bebeklerim oldu. Modelini bu kadar beğeneceğim bir ayakkabının çıkacağını düşünmezdim karşıma. Keşke hepsine 1 ayda para yettirebilsem, ama maalesef. :) Bir sonraki aylar gerçekten yukarıda gördüklerinizin hepsini almayı düşünebilirim.

Her renk jean ile giyilebilir, şortlara ve elbiselere de uyum sağlar.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Gerçekten ayakkabının her yerine kalpler koyasım geliyor. Ayaktaki hafifliğine diyeceğim yok, ayağınızda ayakkabı yokmuş gibi ve bu benim için çok önemli. Çünkü günlük hayatta aktif bir insanım, sürekli yürürüm ve ağır ayakkabılar bir süre sonra işkence haline geliyor.

Daha şimdiden yazın, ilkbaharda, hatta sonbaharda bile nasıl kullanacağımı, nasıl kombinleyeceğimi düşünmeye başladım.

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Bu konuda zorluk çekeceğimi düşünmüyorum, şahsen ayakkabıyı gördüğüm an aklıma bir ton kombin fikri geldi. Uzun çiçekli elbisemle, kısa şort ve sarı crop top üstümle, aklınıza gelebilecek her şeyle çok da güzel gidebilecek bir ayakkabı.

Ben bununla nasıl ayrılayım şimdi? Evde bile giyerim 1 ay!

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!

Annem eve gelince vereceği tepkiyi merak ediyorum, ama altı temiz sonuçta, değil mi? :/ Bayramlığını yeni almış çocuk gibi geceleri yastığımın ucuna koyup uyurum, genç kızların oyuncak ayılara sarılması gibi sarılır yatarım. Ayırmayın Cortez’lerimden beni!

Yaz Alışverişini Tamamlarken "Ne Alacağım" Diye Kararsız Kalanlar İçin Ayakkabı Deniyorum!
Cevapla