Merhabaa 🌸
Özellikle yazları düzenlenen bazı spor yarışmaları var, aranızda bunlara katılan ve ya derece yapan var mı?
Ya da katılmak ister miydiniz?

Merhabaa 🌸
Özellikle yazları düzenlenen bazı spor yarışmaları var, aranızda bunlara katılan ve ya derece yapan var mı?
Ya da katılmak ister miydiniz?

Yaklaşık 7 yıl lisanslı yelken sporuyla uğraştım.
Sayısız yarışa katıldım tabi belli dereceler elde edildi.
Doğaya karşı kafa tutmak onunla yarışmak tahminler üzerinde belli şeyler elde etmek güzel.
Kişisel gelişim için ve insanın kandisini tanıması için çok yararlı.
İnsanların gerçekten iyi olduğu konuları bulması ve bunun üstüne gitmesi başarılı olması çok güzel bir duygu.
Kesinlikle herkesin bu sporu yapmasını isterim çünkü bu spor bana ve hayatıma çok şey kattı.
Ya tam yarışma sayılır mı bilmem ufak bir koşu yarışması vardı 9-10 yaşlarındaydım 1. Olmuştum verdikleri hediye orjinal futbol topuydu. İkinci ve üçüncüye tablet verilmişti hiç unutmam boğazım düğümlenir her aklıma gelişinde aga bee..
Bu nasıl bir adaletsizlik 🙄
Cevap
10Cevap
Katılmadım
Katılmak isterdim evet.
Okulda turnuvarlar oluyordu atletizm ve futbol onlara katılmışlığım var.
Şirketin organize ettiği koşu yarışında birinci olmuştum.
Tebrik ederim o zaman
Karate müsabakasına katılmıştım güzel yıllardı Bruce Lee Chuck Norris ahhhhh ahhhhh zaman ne acımasızsın
Tekvando musabakalarina katildim :D
Süpermiş
Evet koşu katılmıştım
Çok iyi
Keşke katılabilseydim
Bende isterdim.
Yarışmaya Katılmadım da Spor Salonuna Gitmiştim
hayır katılmadım
hayır
Hayır.
hayır katılmadım
Koşu
yok katılmadım
Katılmadım
Katılmadım sen katıldın mı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?