Mayo olması yeterli benim için. Ayrıca gözlük şapka içecek ve harika yakışıklı bir adam
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben çekiniyorum mayo vs giydiğimde çünkü ailem etek bile giydirmiyo kendimi çıplak gibi hissediyorum. Onların yanında da hiç rahat olamıyorum gittiğimde de.
İlerde kimsenin olmadığı maldivler gibi bir yerde ya da büyük manzaralı güzel bir villada tatil yapmak istiyorum, insanlar ile birlikte denize girmek kıyafet olayı çok sıkıntılı birşey, kimse olmasa daha rahat olurdu
Tam kapanmada olduğumuz için deniz hakkında hiç düşünmedim fakat ben izmirdeyim denize giderken en çok suyun altına dalmayı sevdiğim için gözlüklerimi alırım
Ben plaja gittiğimde suya girerim hatta cikmam ve güneş omuzlarımı maffeder zaten hassas bi cildim var o yüzden üstüme gömlek gibi güneşe doğrudan maruz kalmayacak bişeyle girmem lazim.
Anladım. Bence iyi yapıyorsun. Havalı da görünür tabiki bence de. Benim tercihim tişört. Böyle zaten bikiniye mayoya da gerek yok. Gömleğin içine bi sutyen, altına şort. Kombinin tamam olmuyo mu😊 Sadece gömlek beyaz ya da çok açık renk olursa ilgi çeker😊
bikinim/mayom ve pareom inanılmaz şık olmalı” mı diyorsun? Yoksa, senin için plaj stili eşittir konfor mu? Bikininin/mayonun hızlı kuruması da senin için çok önemli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İnanılmaz güzel ve biraz da yazın ruhuna göre giyinmek isterdim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bizim ne işimiz olur anlamadım ama. yakışan giysin.
Uyum, gerçekten bazıları o kadar absürt ve komik şeylerle geliyor ki insanın gülesi geliyor. Ne giyersen giy üzerinde tek bir parçada olsa her zaman görünüşüne önem vermelisin
Plaja gitmeden önce en çok yasaklar kalkarimi yok mu ona dikat ederdim 😅 gerisi problem değil bir an önce bu saçma sapan yasaklar kalksada bizde gün yüzü görsek.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tek renk yüksel bel bikini gibisi yok. Üzerine de kimono
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sade ve cool altıma siyah bikini üstüne beyaz kimono bitti gitti
@oski35 deniz ve havuz virüsün yaşamasına elverişli olmasa bile sonuçta ortak kullanılan alanlarda bulaşıyor. Belki kendi sağlığınızı düşünmüyor olabilirsiniz ama başkalarını düşünmeniz gerekiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
542Cevap
Bikininin geçen seneye nazaran üstüme oturup oturmamasına dikkat ederim
Mayo olması yeterli benim için. Ayrıca gözlük şapka içecek ve harika yakışıklı bir adam
Ben çekiniyorum mayo vs giydiğimde çünkü ailem etek bile giydirmiyo kendimi çıplak gibi hissediyorum. Onların yanında da hiç rahat olamıyorum gittiğimde de.
kendini rahat bırakman lazım o zmn hiç birşeyi düşünmemen lzm
Rahat efil efil kıyafetlerle girersin.
Plaja gitmeyi sevmeyen kadın var mı acaba benden başka?
Erkekler için maalesef çok fazla seçenek yok ama ortamın enerjisine göre dikkat ederim
Merhaba, güneşin ısı enerjisini üzerine çekmeyen, açık tonlarda ve çok dar olup mahrem bölgeleri belli etmeyen plaj giysilerini tercih ediyorum
Kapanma biter ve turistlerden bize kalırsa bakalım o zman
Öyle bir şey Olmayacağı için öyle bir düşünceye bile girmiyoruz 😁:)
Neden
Bikini de rengarenk olmayı seviyorum. Mayo sevmiyorum onu teyzeler giysin 🤭😂
Nasıl bir bikini mesela
Sor bakalim en son ne zaman plaja girmişim ben ya da hiç gitmismiyim...
Gel gidelim beraber 😶
Harbi diyorum lan izmirdeysen gel buluşalım sonraki durak denizz
İzmir'de degilim olsam da gelmezdim ama yine de teşekkürler :)
Kendim gibi bi deli arıyorum. Deli dolu yagmurda ıslanıcak öyle. Sen de haklısın bol şans ✋
Plajda uv uzun kollu tişört ve şapka giyerim. Böylece güneş yanıkları olmaz
Denize, plaja gitsek te bu yaziyi okuyup tuyo alsak...:((
Bana yakışmasına bakarım. Onun dışında bir şeye dikkat etmiyorum keyfini cikariyorum
Öncelikle rahatlığa. Sonra moda. En son fiyatının ekonomik olmasına...
Atlet şort parmak arası terlik işte sahilin modası mı olur
Dua edinde aldıklamız elimizde patlamasın kendimi duşakabinde bulmak istemem sjsjs
Valla denize gireyim de gerisi önemli değil😂 çok özledim valla🥺
Serin serin demi
Eveett
En son nerde girdin
Aydında
Bu sene var mı planın
iskele gibi biyerden denize atladın mı mayonun altından kaçmaması lazım
bence en önemli madde bu
Ben dikkat etmem ama dikkatimi çeken dekolte, tarzı ve rengi kıyafetin.
Şık görünmeye çalışırım ama rahatlığıma da önem veririm
Bira servisi yapacak bar, duş, pamuk havlu ve alevli şort
Be o herkesin görünce kaçtığı kıro tip olmak istiyorum herkes kaç son deniz bana kalsin
Rengine ve rahatlığına beni şık göstermesine dikkat ederim.
Pandemide kilo aldığım için canım sahile gitmek istemiyor doblocu eniştelere döndüm
Ürünler baya iyiymiş. Ama ne bana lazım ne de alabileceğim biri var
Valla plajda en çok altimda şort olmasına dikkat ediyorum.
Rahat edebileceğim bir mayo almaya dikkat ederim. Zaten başka bir şey giymiyoruz
Renkli bikiniler hoşuma gidiyor düz renkler sanki daha ileri yaşlar için gibi hissediyorum.
Yani gençler daha cıvıl cıvıl olmalı. pırpırlılardan da giyer misin @2noname1
Renkli olacak ve hafifte küçük olanlarda olacak kadınlarda çok talı duruyor bize don yeter
İlerde kimsenin olmadığı maldivler gibi bir yerde ya da büyük manzaralı güzel bir villada tatil yapmak istiyorum, insanlar ile birlikte denize girmek kıyafet olayı çok sıkıntılı birşey, kimse olmasa daha rahat olurdu
Neye dikkat etmeliyimki plajda? Güzel plaj havlum deniz shortum ve terlik...
Ben mayo tercih ederim daha rahat oluyor bikiniyle rahatsız oluyorum.
Tam kapanmada olduğumuz için deniz hakkında hiç düşünmedim fakat ben izmirdeyim denize giderken en çok suyun altına dalmayı sevdiğim için gözlüklerimi alırım
Ben plaja gittiğimde suya girerim hatta cikmam ve güneş omuzlarımı maffeder zaten hassas bi cildim var o yüzden üstüme gömlek gibi güneşe doğrudan maruz kalmayacak bişeyle girmem lazim.
Ben daha çok tişört kullanıyorum. Gömlek islaninca daha çok yapışmaz mı, rahat oluyor mu.
Yapişiyo ama rahatsiz etmiyo omuzlarimin ve sırtımın yanmasından iyidir bide cok havali gözüküyo😎
Anladım. Bence iyi yapıyorsun. Havalı da görünür tabiki bence de. Benim tercihim tişört. Böyle zaten bikiniye mayoya da gerek yok. Gömleğin içine bi sutyen, altına şort. Kombinin tamam olmuyo mu😊 Sadece gömlek beyaz ya da çok açık renk olursa ilgi çeker😊
rahat edebileceğim ve yanlış yerlere çekilmeyecek birşey çünkü ülkemizdeki insanların durumu belli zaten
Dagi yeni bir marka sanirim ilk defa duydum. Ama urunler guzele benziyor.
Bikini değil de mayo giyerim genellikle, daha rahat.
Plaj mı? O da neymiş. Ev dışında başka bir ortam görmüyorum😮
Kişisel bakım önemli ve plajda renkli giymem sade giyerim
bikinim/mayom ve pareom inanılmaz şık olmalı” mı diyorsun? Yoksa, senin için plaj stili eşittir konfor mu? Bikininin/mayonun hızlı kuruması da senin için çok önemli
İnanılmaz güzel ve biraz da yazın ruhuna göre giyinmek isterdim
bizim ne işimiz olur anlamadım ama.
yakışan giysin.
Uyum, gerçekten bazıları o kadar absürt ve komik şeylerle geliyor ki insanın gülesi geliyor. Ne giyersen giy üzerinde tek bir parçada olsa her zaman görünüşüne önem vermelisin
Plaja gitmeden önce en çok yasaklar kalkarimi yok mu ona dikat ederdim 😅 gerisi problem değil bir an önce bu saçma sapan yasaklar kalksada bizde gün yüzü görsek.
Tek renk yüksel bel bikini gibisi yok. Üzerine de kimono
Sade ve cool altıma siyah bikini üstüne beyaz kimono bitti gitti
hayal edebildim
spor dikkat edin
Bu yaz virüs yüzünden plaja gitmeyeceğim için bikini mayo derdim yok
Ne olacakki
@oski35 deniz ve havuz virüsün yaşamasına elverişli olmasa bile sonuçta ortak kullanılan alanlarda bulaşıyor. Belki kendi sağlığınızı düşünmüyor olabilirsiniz ama başkalarını düşünmeniz gerekiyor.
Sence bu sene bitermi
Plaj giyiminde en çok giysilerin kumaşına dikkat ederim. Bir de rengine.
salaş paroye olmalı altında bikini kum ve güneş miss
Ten rengi bikinim, gunes gözlüğüm ve kitabımla cıvıl cıvıl sahilerde olmak istiyorum.
Plaj giyiminde dikkat edilmesi gereken en önemli şey beden uygun kıyafet giymek bence
Bikini vücüdüma tam otursun ve vücüdümü olduğu gibi göstermesi…
Vaay çok iyi. Vücudum belli olsun diyosun yani :))
Ne giyerseniz giyin ben gibi besbeyaz tenliyseniz her türlü çok dikkat çekersiniz 😢
Plajı görebilsek tarza filan bakmayacam da plajı gördüğüm yok 😅😅😅
Hiçbir şeye dikkat etmem, çekerim şortumu açılırım derinlere, uzaklardan sahil kenarında debelenenleri izlerim.
Burda deniz yok keşke olaydıda öyle dertlerim olsaydı🙄😝😏
leoparli neden cesur anlamadim Gaziosmanpasada giymiyosa siradan bir bikini cesaret isteyen bir tarafi yok..
Kumaş kalitesi elbette önemli hızlı kuruyan mayolar seçerim her zaman bir o kadar seksi açık renkli kıyafetler aman güneş yakmasın bizi
@sare40 beyaz tenine değmesin ıslak kalsa içi gösterse daha iyi olmaz mı
@sare40 sadece ben görsem
Rahat olması çok önemli. En çok tercih ettiğim üçgen bikini üstleri, olabildiğince çok yerin yanmış oluyor.