Güneşin olduğu her an güneş kremi kullanmak gerekir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Güneşin olduğu her an güneş kremi kullanmak gerekir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Güneşin yoğun olduğu zamanlarda, özellikle öğle saatlerinde ve yaz aylarında, güneş kremi kullanmak daha önemlidir. Bu zamanlarda UV ışınlarının etkisi daha güçlü olabilir. Cilt tipi, güneşe karşı hassasiyeti etkiler. Daha açık tenli, kızaran veya güneş yanığına yatkın olan kişiler güneş kremi kullanımına daha fazla ihtiyaç duyabilir. Güneşe maruz kalacağınız süreyi, yerin yüksekliğini ve etkinliklerinizi de dikkate almalısınız. Özellikle uzun süreli açık havada geçirilen aktivitelerde veya su üzerindeyken güneş kremi kullanmak önemlidir, çünkü su ve kar gibi yansıtıcı yüzeyler UV ışınlarını artırabilir.
Hayır, bu son senelerde çıktı. Eskiden insanlar sadece denize gittiklerinde güneşlenme den önce güneş yağı ya da kremi surerlerdi
keyfiniz nasıl isterse kullanabilirsiniz teşekkürler😂
Gıcık 😜
Cevap
6Cevap
Sadece güneş için değil gün içinde
Bi kez de olsa güneş kremi sürülmeli
Özellikle serumlar ile beraber önerilir
Güneş ışınları zararlı olduğu için kullanmak lazım.
Hayır gadası güneşli havalarda bile bazen güneş kremi kullanmadan çıkarım
Güneş olsun olmasın bence 4 mevsim, evdeyken, dışarıdayken güneş kremi kullanılmalı
Hayır gerek yok bence
Buna hallenmeyeli baya oluyor günah benden gitti
Evet gerekli. Güneş olmasa bile kullanırım ben.
Benim cildim hassas, ben kullanıyorum sık sık
bence o kadar da değil
Evet her an sürülmeli
Ben hep kullanırım.
Gadası ivet
Yani pişmiş tavuğa dönmemek için evet
Gerekmez
Evet.
Yaz güneşinde ewet
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?