Güzellik & Bakım Cildini emanet edeceğin güneş kremi hangi özelliklere sahip olmalı? (Sayfa 6) Sebamed Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1920 Cildini emanet edeceğin güneş kremi hangi özelliklere sahip olmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
melissakübra Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Yağlılık hissi bırakmaması çok önemli 0 0 Yorumla
Boğaliçe Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 82% +1 yıl Denizde hemen gitmemeli cildinde kalmalı 0 0 Yorumla
Sessiz_Hayattt Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 85% +1 yıl Güzel bir paylasim olmuş eline sağlık 0 0 Yorumla
Akskgk Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 43% +1 yıl Terleyince ilk sürülmüş haline dönmemeli 😄 0 0 Yorumla
Yaman1991 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl Güneşe çıktığın zaman daha çok yakmalı 🤣🤣 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Lekelerden muzdaribim yaz gelmeden başlıyorum korumaya sebamed favorim. 0 0 Yorumla
kasketlibüşü2 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 82% +1 yıl Korumalı yağ dengesini ayarlamali yoksa olmaz 0 0 Yorumla
neredeydiiinn Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 84% +1 yıl Valla bilsem bende doyliycem ama işte 0 0 Yorumla
ansızınbelirenumut Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 70% +1 yıl Zeytinyağı tercih ediyorum hem doğal 0 0 Yorumla
ibrahimsaygi95 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 61% +1 yıl Güneş rasyasyonundan korunmak çok önemli. 0 0 Yorumla
Seveceksin85 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 70% +1 yıl Tenimi koruyacak beni rahat ettirecek 0 0 Yorumla
karamelizeaşk Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Hem korumalı hemde temiz göstermili 0 0 Yorumla
Securityguy Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 39% +1 yıl harika bir paylaşım olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
PYSCHO777 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 37% +1 yıl Güzel nice bravo iyi bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
captainmurat Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 86% +1 yıl Bütün vitaminleri içersin dayanıklı olsun yeter 0 0 Yorumla
Karizma051907 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl Şoktan ucuz diye aldım çocuk Güneş kremiymis 0 0 Yorumla
CesaretliOll Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Hiç bir önemi yok çünkü kullanmıyorum. 0 0 Yorumla
özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 71% +1 yıl Faktör u yüksek olmalı cildimi yeterince korumalı 0 0 Yorumla
UmutUzaylı Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 78% +1 yıl Ben la roche kullaniyorum guzel baya bi 0 0 Yorumla
aznue Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 79% +1 yıl en az 50 faktor ve hassas ciltler icin olmali 0 0 Yorumla
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% +1 yıl Krem olmalı ilk önce ama tabi onu nerden 0 0 Yorumla
areufallininlove Takip Et Xper 4 Yaş: 21 , eic 53% +1 yıl Önce cilt tipime uygun olmalı tabiki de 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl nemlendirmeli ve güneş ışınlarından korumalı 0 0 Yorumla
BilgiBağımlısı Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 84% +1 yıl Harika bir bence olmus tesekkurler 0 0 Yorumla
sosyalist_yahudi07 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 78% +1 yıl Sadece cildimi korusun yeter bana. 0 0 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Kimyasal kullanmıyorum yanarım daha iyi 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl En sevdiğim marka kendileri.. Teşekkürler.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
Kesinlikle terlediginde akmamalk
beyazlatmalı bence cildi beyaz göstersin kolay emilsin
Yağlılık hissi bırakmaması çok önemli
Etkili olsun yeter ki yakmasın yani
Güneş kremi aşırı önemli ya
Denizde hemen gitmemeli cildinde kalmalı
Sebamed e ürünleri için teşekkürler.
Güzel bir paylasim olmuş eline sağlık
Güneşten korusun yağlı olmasın
Yanmamı önlersee en iyisi o
Fazla belli olmamalı ferah olmalı
Zararlı güneş ışınlarından korumalı
İşini yapsın yeterrli bana göre 😀
Evden çıktık da güneş kremi kaldı :)
Terleyince ilk sürülmüş haline dönmemeli 😄
Cildi korumalı yüksek spf içermesi
Deniz kum güneş ve Sebamed
50 faktör eczaneden alınmış herhangi bir krem yeterli bence
Güneşe çıktığın zaman daha çok yakmalı 🤣🤣
Lekelerden muzdaribim yaz gelmeden başlıyorum korumaya sebamed favorim.
Korumalı yağ dengesini ayarlamali yoksa olmaz
Güzel korumalı kesinlikle
Kullanmam Faydalı olmaya bilir
Valla bilsem bende doyliycem ama işte
İnce yapılı olmalı bence.
Her şeye sahip olmalı bence
Zeytinyağı tercih ediyorum hem doğal
Güneş rasyasyonundan korunmak çok önemli.
kaliteli olmali. ucuz olanlarin cogu cok kalitesiz
Tenimi koruyacak beni rahat ettirecek
Hem korumalı hemde temiz göstermili
Emeğinize sağlık, Teşekkür ederim
harika bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Güzel nice bravo iyi bir paylaşım olmuş
Hiç bir kreme ihtiyacım yok.
Cildime zarar vermesin yeter
Bütün vitaminleri içersin dayanıklı olsun yeter
Şoktan ucuz diye aldım çocuk Güneş kremiymis
Hiç bir önemi yok çünkü kullanmıyorum.
Bimden olmaması yeterlidir
Kadınlarımız bilgiden faydalansın
Faktör u yüksek olmalı cildimi yeterince korumalı
Güneş kremi hiç kullanmadım
Görevini yapmalı Korumalı?
Ben la roche kullaniyorum guzel baya bi
Sebamed candır gerisi heyecandır 👍
Pütür pütür olmamalı kesinlikle
en az 50 faktor ve hassas ciltler icin olmali
Krem olmalı ilk önce ama tabi onu nerden
Koruma önemli esas bide yumuşaklık
Önce cilt tipime uygun olmalı tabiki de
Teşekkürler güzel bilgiler ☺️
Güzel tanımlanmış emeğinize sağlık
nemlendirmeli ve güneş ışınlarından korumalı
Harika bir bence olmus tesekkurler
korumalı vsvsvs uygun olmalı
Al bitane sür işte hiç sürmemekten iyidir kskdbfhrn
Sadece cildimi korusun yeter bana.
Kimyasal kullanmıyorum yanarım daha iyi
En sevdiğim marka kendileri.. Teşekkürler..