Güzellik & Bakım Cildini emanet edeceğin güneş kremi hangi özelliklere sahip olmalı? (Sayfa 5) Sebamed Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1920 Cildini emanet edeceğin güneş kremi hangi özelliklere sahip olmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
spordelisi0 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 85% +1 yıl Cildi hep nemli ve soğuk hissettirmeli 1 0 Yorumla
kurbaasever Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 76% +1 yıl Yapış yapış olmamalı, bembeyaz yüzümde kalmamalı 1 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Çok teşekkür ederim güzel paylaşım için 1 0 Yorumla
cptprice15 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 80% +1 yıl Cildimi iyi korumalı. Hassas bi cildim var 0 0 Yorumla
tülayısevenoçocuk Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl Yüksek uv derecesi başta geliyor benim için 0 0 Yorumla
Gamsızkedersiz46 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 69% +1 yıl Paylaşım güzel olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
Ardayanlız Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 88% +1 yıl Yakmayacak karartmayacak kaliteli olacak 0 0 Yorumla
birvarmısbiryokmus64 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 44% +1 yıl gunes kremi olma ozellıgıne sahip olmalı 0 0 Yorumla
canatakanss Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 82% +1 yıl Cildimi koruması yeterli diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Kayanfil Takip Et Xper 4 Yaş: 39 , eic 55% +1 yıl Evet bende kullanıyorum gerçekten çok iyi 0 0 Yorumla
çiğlevrek Takip Et Xper 6 Yaş: 51 , eic 64% +1 yıl Abe söyledik ya İkide bir de ne sorup duruyorsun 0 0 Yorumla
Mystery1994 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yakmamalı korumalı içeriğinin temiz olması 0 0 Yorumla
Dalgalarınsesi3 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl Yapıskan olmaması. SPF değeri yüksek 0 0 Yorumla
cayasktir01 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl suya dayanıklılığı güzel özellik denenir 0 0 Yorumla
Fıstıklı_baklava Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 47% +1 yıl İçinde ki hangi orana dikkat etmemiz lazım 0 0 Yorumla
alictn26 Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 85% +1 yıl Korusun en temel görevini yerine getirsin kafi 0 0 Yorumla
Miki_44 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 80% +1 yıl Kesinlikle kaliteli ve yüksek faktör olmalı 0 0 Yorumla
Arda_ateş Takip Et Xper 7 Yaş: 48 , eic 49% +1 yıl Genelde Korusun yeter bence denicem bakalım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
nemlendirmeli yapış yapış olmamalı
Cildi hep nemli ve soğuk hissettirmeli
sivilce yapmaması en önemlisi
Göz yakmamali ve yağlı olmamali
Paylaşım için teşekkürler
Teşekkürler, yararlı olmuş 😊
Yapış yapış olmamalı, bembeyaz yüzümde kalmamalı
Çok teşekkür ederim güzel paylaşım için
Hiç bilgim yok benim bu konuda
Sonrasında iz ve beyazlık kalmamalı
hadi ordan et kremi ver kendini gunese
Cildimi iyi korumalı. Hassas bi cildim var
Yüksek uv derecesi başta geliyor benim için
Kesinlikle sizi seçeriz :)
Her ürününü kullanıyorum Sebamed candır
Paylaşım güzel olmuş elinize sağlık
Yakmayacak karartmayacak kaliteli olacak
Esmer tenli olduğum için kreme ihtiyaç duymuyorum
gunes kremi olma ozellıgıne sahip olmalı
Cildimi koruması yeterli diye düşünüyorum
İyi bi koruması olması lazım
Bence güzel 10 numara bir ürün
Güzel bir ürün işlevini yerine getiren
Yüksek korumaya sahip olmalı
Evet bende kullanıyorum gerçekten çok iyi
Abe söyledik ya İkide bir de ne sorup duruyorsun
Güneş kremi kullanmıyorum...
güneş olmadığı gün çıkıyorum
Cilt bakımı önemli unsurdur
Ciltte emilmesi çok önemli ya
Bu konu da bilgim yok maalesef. :(
Her türlü olur güneş yağı gres yağı , zeytin yağı
yüksek uv korumasına sahip olmalı
Yakmamalı korumalı içeriğinin temiz olması
Yapıskan olmaması. SPF değeri yüksek
Kesinlikle kokusuu çok önemli
Ne güzel kokmali kesinlikle
Cildi kağıt gibi yıpratmaması
Cildi nemli tutsa yeterli
En guzel olan sey budur tabikide
50 faktöriyel olsun yeterli
Kaliteli krem olsun yeter
sivilce yapmasin yeter ya
suya dayanıklılığı güzel özellik denenir
İçinde ki hangi orana dikkat etmemiz lazım
sivilce yapmamalıı en önemlisi bu
Ten rengime uymalı ucuz olmalı
Pürüzsüz olmalı beyaz kalmamali
Benim için hiç fark etmez
Tahris etmeyecek, uv korumasi
Cilt bakımı, sağlığı önemli
Kimyasalli olmamali en onemlisi
Sağlıklı olmalı ucuz olmalı
Koruyuculuğı yüksek ve mat olmalı
Yakmasın yeter beee hıc sevmıyorum
Korusun en temel görevini yerine getirsin kafi
Kesinlikle kaliteli ve yüksek faktör olmalı
Genelde Korusun yeter bence denicem bakalım
Kreme gerek yok dümdüz devamke
Güneş kremlerine güvenmiyorum