Güzellik & Bakım Cildini emanet edeceğin güneş kremi hangi özelliklere sahip olmalı? (Sayfa 4) Sebamed Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1920 Cildini emanet edeceğin güneş kremi hangi özelliklere sahip olmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
ChainReactionx Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl çok yağlandırmayan, gerçekten UV ışınlarını engelleyebilecek özellikte olmalı. 0 0 Yorumla
Eflalkarahan Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl Kalitesi önemli yani kendi cildine uygun olanı bulmalısın 0 0 Yorumla
çimeenngozluu Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Güneşte cildin zarar vermemesi yeterli bide nemli tutsa dadindan yenmez ☺️ 0 0 Yorumla
Fosforlubaby Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Öncelikle spf si yüksek yağsız sürğldüğünde belli olmayak erkisl yülsel olmalı 0 0 Yorumla
Asya2o Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Güneş kremi gerçekten çok önemli ne demişler Spf is bff😅❤ 0 0 Yorumla
barbarrra Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Cilde göre değişir cildim için kaliteli olması gerek 0 0 Yorumla
LOLkarakteri1234 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl kesinlikle yüksek spf çok önemli bide daha güvenilir markaların ki olmalı 0 0 Yorumla
akifcan26 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Denize girmeden 2 dk önce sürülüp yanmaması beklenen olmalı 0 0 Yorumla
Rebec Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl cildimi nemli tutmalı kesinlikle ben en cok buna önem veriyorum 0 0 Yorumla
Crazy1donjuan Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Eline emeğine sağlık, faydalı bilgiler bu marka hep tercih edilesidir 0 0 Yorumla
arananadam09 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl güzel kokması ve görevini iyi yerine getirmesi yeterli 0 0 Yorumla
KURTADAMNECMİ Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Yüz tenime parlaklik vermeli ve doğal görünmeli 0 0 Yorumla
BaronDeTott Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Güzel ve bilgilendiriciydi teşekkürler dikkat edeceğim 0 0 Yorumla
YaseminCelikel Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Yüksek faktörlü olması ve bilinir bir marka olması çok önemli 0 0 Yorumla
defnegulllx Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl yapis yapis olmayan vr iyi nemlendiren cok kokusu da olmayacak 0 0 Yorumla
Minaaax Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Yağlı görünüm bırakmaması, cildimin kolayca emmesi 0 0 Yorumla
Karagecenin Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Cildimi bebek gibi yapmalı güneş lekelerinden korumalı 0 0 Yorumla
LeylaYılmaz69 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Ciltte beyazlık bırakmamalı. Parlamamalı. Akneye sebep olmamalı. 0 0 Yorumla
mer_vees Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Yağlı Bi his bırakmayan yuzden akmayacak tam koruma sağlamalı 0 0 Yorumla
Muhammed981 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Pürüzsüz yapmalı sürekli kullanmak için zararsız olmasi lazim 0 0 Yorumla
merhabalaryadaselam Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Fiyat uygunsa ve ise yarıyorsa tamamdır benim icin 0 0 Yorumla
DeaRBody Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl güneş olduğunda cildimi emanet edeceğim biri lazım o da Sebamed.. 0 0 Yorumla
alibey016 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl marka güvenine bakarım daha çokdaha geçen hafta aldım 0 0 Yorumla
SamaHuseynova Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Gozumu yakmasin. Her surdugumde gozumden yaslar akiyor 0 0 Yorumla
caner2907 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yakmamali bronzlastirmamali ve yan etkisi olmamali ayni zamanda güneşten korumalı 0 0 Yorumla
Meyveli-Lahmacun Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Gunes kremi kullanirken yuksek faktor seciyorum nolur nolmaz. :) 0 0 Yorumla
Engelli_Bilge34 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Bilindik bir marka ve koruma derecesi yüksek olmalı 0 0 Yorumla
fantazimeraklısı51 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Bu tatilde sevamed almayı unuttum x marka vardı. şu an her yerim yanık acı çekiyorum 0 0 Yorumla
cileklidondurma123 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Güneş kremi sağlık için şart. Erkek kadın demeden herkes kullanmalı. 0 0 Yorumla
Jupiter611 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ben gecen sefer spf siz gitdim cok yandim benimde tavsiyeniz gerekli hangi krem kullanmaliyim? 0 0 Yorumla
burak66060 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Hiç bir Özelliğe Sahip olmasın Normal Güneş kremi yeter 0 0 Yorumla
akifcandemir Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Güneşten korusun yeter pek özellik aramamak lazım sanki. d 0 0 Yorumla
ceydalandiniz Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Benim ixin kesinlikle kararma yapmasın bronzlasmiyim 0 0 Yorumla
Çikolataşıgıselinn Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Kesinlikle cildimi nemlendirmeli ağırlaşma yapmamalı ve canlı göstermeli 0 0 Yorumla
thv95 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Bronzlaşmamak için sürerim. Onun dışında başka bir özellik aramam. 0 0 Yorumla
HarunAygun16 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Güneşten yanmak için giriyorlar krem sürüyorlar 0 0 Yorumla
merih00 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ben lugano'da yandım sonra gittim güneş kremi bakmaya hiçbiri yok 0 0 Yorumla
LegandryEagleMaster Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Yapış yapış olmamalı ve mümkünse sprey tarzı olmalı 0 0 Yorumla
sti6ha Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Yağlı durmamasi kolay emilmeli silgi gibi cikmamali 0 0 Yorumla
elysiaaaa Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl kesinlikle katılıyorum bunu kullanmanızı tavsiye ederim uygun fiyatlı ve mükemmel 0 0 Yorumla
Yaver52 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Süper olmuş ellerine kollarına yüreğine sağlık canım benim. 0 0 Yorumla
doyurucuerkekk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Korumasının yüksek olması ve suda çabuk çözünmemesi 0 0 Yorumla
mutlurehber Takip Et Xper 2 Yaş: 51 +1 yıl sebamed baya temiz içerikli güzel bir güneş kremi 0 0 Yorumla
kamazafer Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Ben pek güneş kremi kullanmıyorum çünkü pek guneslenmeyi sevmiyorum 😁 0 0 Yorumla
nazlyyyyy Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl sebamed harikaa sadece biraz fazla beyazlık bırkaıyor ama emince cok belli olmuyo 0 2 Yorumla Bedenimsağ_amaruhum +1 yıl Sürdükten sonra yağlanıyor mu peki cildin Yorumla nazlyyyyy +1 yıl @Bedenimsağ_amaruhum hayır ben kuru ciktli biriyim hic oyle bir sorunla karsılasmadım Yorumla
MustafaYakut Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Gunes kremlerını kullanmaktan bıktım daha kalıcı bıseyler lazım 0 0 Yorumla
Sertsever3464 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Çok bir işe yaramıyor bazı güneş kremleri ama 0 0 Yorumla
BirEskisehirliAdam Takip Et Xper 5 Yaş: 126 +1 yıl 50 faktör olup gunesin uv isinlarindan korumali kalici olmali 0 0 Yorumla
Zerdashdj Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl The purest in güneş koruyucuları çok iyi tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl herkesin cildi farklıdır ama genel olarak bu kremler gözenekleri tıkar ve güneş ışınını tam engelleyemez 50 faktörle başlanılabilir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yaz günlerinin kurtarıcısı oluyor ve kolay sürülebilmesi, güneşin zararlı ışınlarından koruması, kaşıntı yapmamasına dikkat ederim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
çok yağlandırmayan, gerçekten UV ışınlarını engelleyebilecek özellikte olmalı.
Kalitesi önemli yani kendi cildine uygun olanı bulmalısın
Güneşte cildin zarar vermemesi yeterli bide nemli tutsa dadindan yenmez ☺️
Öncelikle spf si yüksek yağsız sürğldüğünde belli olmayak erkisl yülsel olmalı
Güneş kremi gerçekten çok önemli ne demişler Spf is bff😅❤
Cilde göre değişir cildim için kaliteli olması gerek
kesinlikle yüksek spf çok önemli bide daha güvenilir markaların ki olmalı
Denize girmeden 2 dk önce sürülüp yanmaması beklenen olmalı
Uygun fiyatlı ve terlemeye da yanaklı olmalı
cildimi nemli tutmalı kesinlikle ben en cok buna önem veriyorum
Eline emeğine sağlık, faydalı bilgiler bu marka hep tercih edilesidir
güzel kokması ve görevini iyi yerine getirmesi yeterli
Yüz tenime parlaklik vermeli ve doğal görünmeli
Güzel ve bilgilendiriciydi teşekkürler dikkat edeceğim
Yüksek faktörlü olması ve bilinir bir marka olması çok önemli
yapis yapis olmayan vr iyi nemlendiren cok kokusu da olmayacak
Yağlı görünüm bırakmaması, cildimin kolayca emmesi
Cildimi bebek gibi yapmalı güneş lekelerinden korumalı
Ciltte beyazlık bırakmamalı. Parlamamalı. Akneye sebep olmamalı.
Yağlı Bi his bırakmayan yuzden akmayacak tam koruma sağlamalı
Pürüzsüz yapmalı sürekli kullanmak için zararsız olmasi lazim
Fiyat uygunsa ve ise yarıyorsa tamamdır benim icin
güneş olduğunda cildimi emanet edeceğim biri lazım o da Sebamed..
marka güvenine bakarım daha çok
daha geçen hafta aldım
Gozumu yakmasin. Her surdugumde gozumden yaslar akiyor
Yakmamali bronzlastirmamali ve yan etkisi olmamali ayni zamanda güneşten korumalı
Gunes kremi kullanirken yuksek faktor seciyorum nolur nolmaz. :)
Bilindik bir marka ve koruma derecesi yüksek olmalı
Teşekkürler çok güzel bir soru ve yazı olmuş.
Bu tatilde sevamed almayı unuttum x marka vardı. şu an her yerim yanık acı çekiyorum
Güneş kremi sağlık için şart. Erkek kadın demeden herkes kullanmalı.
Aranabilecek bütün özellikler Sebamed'te var😍
Ben gecen sefer spf siz gitdim cok yandim benimde tavsiyeniz gerekli hangi krem kullanmaliyim?
Hiç bir Özelliğe Sahip olmasın Normal Güneş kremi yeter
Güneşten korusun yeter pek özellik aramamak lazım sanki. d
cildimi kurutmasin işte yanmiyim bana yeter onlar
Benim ixin kesinlikle kararma yapmasın bronzlasmiyim
Kesinlikle cildimi nemlendirmeli ağırlaşma yapmamalı ve canlı göstermeli
Bronzlaşmamak için sürerim. Onun dışında başka bir özellik aramam.
Güneşten yanmak için giriyorlar krem sürüyorlar
Bir Sebamed kullanıcısı olarak tavsiye ederim
Ben lugano'da yandım sonra gittim güneş kremi bakmaya hiçbiri yok
Kızarıklık gidermeli, cildi korumalı bu yaz
Yapış yapış olmamalı ve mümkünse sprey tarzı olmalı
Yağlı durmamasi kolay emilmeli silgi gibi cikmamali
kesinlikle katılıyorum bunu kullanmanızı tavsiye ederim uygun fiyatlı ve mükemmel
Süper olmuş ellerine kollarına yüreğine sağlık canım benim.
Korumasının yüksek olması ve suda çabuk çözünmemesi
sebamed baya temiz içerikli güzel bir güneş kremi
Ben pek güneş kremi kullanmıyorum çünkü pek guneslenmeyi sevmiyorum 😁
sebamed harikaa sadece biraz fazla beyazlık bırkaıyor ama emince cok belli olmuyo
Sürdükten sonra yağlanıyor mu peki cildin
@Bedenimsağ_amaruhum hayır ben kuru ciktli biriyim hic oyle bir sorunla karsılasmadım
Gunes kremlerını kullanmaktan bıktım daha kalıcı bıseyler lazım
Çok bir işe yaramıyor bazı güneş kremleri ama
50 faktör olup gunesin uv isinlarindan korumali kalici olmali
The purest in güneş koruyucuları çok iyi tavsiye ederim
sanırım bayram tatilimde sebamed ürününü kullanmam gerekecek
Bilemiyorum denemedim doğrusu ama yazı ilgimi çekti
herkesin cildi farklıdır ama genel olarak bu kremler gözenekleri tıkar ve güneş ışınını tam engelleyemez 50 faktörle başlanılabilir
Yaz günlerinin kurtarıcısı oluyor ve kolay sürülebilmesi, güneşin zararlı ışınlarından koruması, kaşıntı yapmamasına dikkat ederim
İçeriği önemli benim için SBF 50 faktörlü olması tercihim.