Yorumda dedikleri şeylere evet dikkat ediyorum ama özellikle çok dikkat ettiğim konu cildimde beyazlık bırakmaması ruh gibi geziyorum sonra çok sinirim bozuluyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yüzüme uygun doktorun tavsiye ettiği bir krem olmalı
Bence güneş kremi yağlanma yapmamalı, beyazlık bırakmamalı ve nemlendirici özellikli olup üzerine makyaj yapıldığında (en azından bb krem, pudra ya da fondöten sürüldüğünde) normal durmalı.
Şu anda bir çok güneş kremi alerji yapıyor ve maalesef güneşten korumak için tasarlayıp bronzlaşmayı engelliyor. Hem güneşten korumalı hem bronzlaştırabilmeli ve alerji yapmamalı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ellerine sağlık güzel olmuş başarılarının devamını dilerim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Uv den korusun yeterli değil mi başka ne arayacağım
Bemce yağlılık hissi olmamalo bir kere hızlı emilmese bile güneşe çıktığında yüzün hemen yanmadığını anlarsın cildin parlar kullandıkca remgin açılır lekeler açılır beyazlık bırakmamalı
kremin fazla pütürlü olmaması ve viskositesinin düşük olmasına bakıyorum. SPF değerleri ne dikkat ediyorum. Açıklamalar bilgilendirici, güneş yanıklarından geçmişte çekmiştim, dikkat ediyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kusursuz nemlendirmeli , pütür pütür dökülmemeli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
En az 50 faktör olmalı, fiyatına da bakmak gerek tabi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben mat geçişli güneş kremlerini daha çok seviyorum 😻
cilt sorunlarina felan yol acmasin alerjen olmasin karma cildime uysun hayvanlar uzerinde test edilmesin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben hemen karides gibi oluyorum. Fondöten gibi duranları sevmiyorum. Beyazlatanları da. Pul pul dökülmesin. Kremlendikten sonra kumların üstüme yapışması ve onlardan kurtulmaya çalışmak çok zevkli geliyor bana. O anı yaşatsın yeter.
Suya dayanıklı kolay emilen yüksek koruyucu beyaz leke bırakmayan krem olmalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Cilt tipine uyması, içeriği, spf miktarı bide cilt rengime uyması çok önemli bence. Pahalı ve ucuz demiyorum çünki bazı kremler ucuz ola bilir amma çok iyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
374Cevap
İnan hiç fark etmez hayvanlar üzerinde deney yapmadığı sürece
Sebamed çok dayanıklı ve koruyucu❤️
Genelde krem sürmem ama, orası ayrı bir konu ☺️
parlama yapmasın bence yağlı cilttlerde özellikle
Paramızın olmadığı ama hayalî kurduğunuz bir tatili keşke yaşasak
Bu güzel ve bilgilendirici paylaşımlar için teşekkürler .
Sivilce çıkarmamalı, yağlı his bırakmamalı, beyazlık yapmamalı ve uygun olmalı sonuçta sık kullanıyoruz ve hemen bitiyor
Fiyat, kalıcılık, yayılması, suya dayanıklılığı, kolay yayılması
Nemlendirici etkili, yuzde yag hissi birakmayan, icerigi mumkun oldugunca temiz ve cildimi zararli isinlara karsi koruyabilecek bir gunes kremi.
Uygun fiyatlı ve yağlı his bırakmayan bişey olmalı en önemlisi de sivilce yapmamalı
Yorumda dedikleri şeylere evet dikkat ediyorum ama özellikle çok dikkat ettiğim konu cildimde beyazlık bırakmaması ruh gibi geziyorum sonra çok sinirim bozuluyor
Yüzüme uygun doktorun tavsiye ettiği bir krem olmalı
Bence güneş kremi yağlanma yapmamalı, beyazlık bırakmamalı ve nemlendirici özellikli olup üzerine makyaj yapıldığında (en azından bb krem, pudra ya da fondöten sürüldüğünde) normal durmalı.
Şu anda bir çok güneş kremi alerji yapıyor ve maalesef güneşten korumak için tasarlayıp bronzlaşmayı engelliyor. Hem güneşten korumalı hem bronzlaştırabilmeli ve alerji yapmamalı.
Ellerine sağlık güzel olmuş başarılarının devamını dilerim
Uv den korusun yeterli değil mi başka ne arayacağım
sebamed'i hic bir eczanede bulamiyorum saka miii
Bemce yağlılık hissi olmamalo bir kere hızlı emilmese bile güneşe çıktığında yüzün hemen yanmadığını anlarsın cildin parlar kullandıkca remgin açılır lekeler açılır beyazlık bırakmamalı
kremin fazla pütürlü olmaması ve viskositesinin düşük olmasına bakıyorum. SPF değerleri ne dikkat ediyorum. Açıklamalar bilgilendirici, güneş yanıklarından geçmişte çekmiştim, dikkat ediyorum
Kusursuz nemlendirmeli , pütür pütür dökülmemeli
En az 50 faktör olmalı, fiyatına da bakmak gerek tabi.
Ben mat geçişli güneş
kremlerini daha çok seviyorum 😻
Genel olarak yenileme süresinin uzun olması puan getirir ve makyaj üzerine de uygulanabilenler dışarıda daha iyi
cildimde pul pul olmamasi ve iyice emilmesi ayni zamanda etkisinin uzun sure kalmasi
Bugüne kadar hiç güneş kremi kullanmadım üstelik adana da yaşıyorum cildim bebek
Nemlendirici ne kullanıyosun
Yağlı ciltlere Özel bişe çıkarmanız lazim acil direk stoklarim
Ucuz sağlıklı kullanisli katkı maddesi icermeyen pahali olmayan
Hem koruyucu etkisi yuksek olmalı hem de yüz de güzel durmalı kolay sürülmeli ve beyaz pütürler kalmamalı
Cilt tonumu eşitlemeli
Yağlı bir his bırakmamalı
Suya dayanıklı olmalı
İyi bir koruma sağlamalıyı demiyorum bile
Sebamed en iyi güneş kremlerden bir tanesi bu yüzden bu kremi tercih ediyorum gayet kullanışlı ve güzel bir kremdir.
yüzüme sürdükten sonra yüzümde yağlı bir şekilde durmamadi lazim hemem yuzumun emmesi lazim kolay sürulebilir bi yapisi olması lazım
Cildini Doğal Yöntemle Güzelleşir. Zencefil , zerdacal bazı hastalıklarda kullanılıyor. Hindistan ` da, kullanılıyor.
oncelikle korumasi yuksek olmali ve suya dayanikli olmalo 15 dkda bir degilde 2 3 saatte bir yenilenmeli yani uzun sure korumali..
Cildimle uyumlu olması ve terleyince akmaması bı de rengi tam oturması bazı güneş kremleri beyazlık birakabiliyor
Güneş kıremi kullanmam ben sabah akşam ğirerim
Su bazlı olmalı.
50 faktörlü olmalı.
Yağsız ve kolay emilebilir olmalı.
Ciltte ağırlık yapmamalı.
cilt sorunlarina felan yol acmasin alerjen olmasin karma cildime uysun hayvanlar uzerinde test edilmesin
Ben hemen karides gibi oluyorum. Fondöten gibi duranları sevmiyorum. Beyazlatanları da. Pul pul dökülmesin. Kremlendikten sonra kumların üstüme yapışması ve onlardan kurtulmaya çalışmak çok zevkli geliyor bana. O anı yaşatsın yeter.
su bazlı olmasına özen gösteriyorum ben cildim zaten yaplı olduğu için yağ bazlı güneş kremleri pek iyi gelmiyor bana
Etki süresi uzun olmalı
Kolay sürülebilmeli
Zararlı maddeler içermemeli
Tahriş etmemeli
Ben her güneş kremini yüzüme surmiyorum. Simdiye kadar sebamed ve besttem kullanabildim
E vitamini ile cildi beslemesi ultraviole ışınlardan iyi bir şekilde koruması ve doğal bir içeriğe sahip olması yeterlidir
Sivilce yapmamalı, güneşin zararlı UVA ve UVB ışınlarından korumalı, cildimi korurken nemlendirmeli ama yağlandırmamalı, beyazlık bırakmamalı.
Cildin yanmaması lazım ve yata bete olmaması lazım öyle bir kiremit olması lazım ki güzel vucüdüna zarar vermesin
Mantıklı güzel
.
.
.
.
.
.
.
Öğrenci olduğum için maalesef en başta ucuz olmalı 😂
Fiyat, kokusuz , aşırı yagki ve yapışkan görünüm yapmayan,50spf..
Güneş kremi alınıyor mu ki en basit marka 400 TL den başlıyor
en yüksek faktör etki eden olması lazım yoksa ızdırap
Beyaz tenliyim ve cildim fazla yağlı güneş kremimi ona göre seviyorum yağlı his birakmamali
Sebamed kullanıyorum baya memnunum beyazlık bırakıyor ama ben o beyazlığı seviyorum
parfümsüz olmalı hassas ciltliyim hemen kızarıyor
Suya dayanıklı kolay emilen yüksek koruyucu beyaz leke bırakmayan krem olmalı
Cilt tipine uyması, içeriği, spf miktarı bide cilt rengime uyması çok önemli bence. Pahalı ve ucuz demiyorum çünki bazı kremler ucuz ola bilir amma çok iyi
Cildimi tahriş etmemeli inceltmemeli korulmalı
Krem önemli olsada öğlen güneşlenmemek lazım
Güneşin öğlen saatlerinde yaydığı o ışınlardan korumasını isterim
Hiç güneş kremi kulanmadığım için bilmiyorum
Ph iyi olcak cilde zarar vermeyecek yumuşak olmalı
Patlak olmamasi, patlak güneş kremini annesi bile sevmez
Nem seviyesini korumalı. Nem seviyesi dengede olursa cildimiz daha sağlıklı olur.